Side 13 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste
Viser søkeresultater 121 til 130 av 340
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Håret ?
    Og jeg bruker sprayversjonen da. Null klin, og for den som har hår går det fint.
    Og man skal svette når man trener, men ikke i panna. Jeg mener, ikke mer enn at du kan tørke det bort med hånda. Her renner det kraftig hele tia og det svir kraftig i øyner. Så kraftig at jeg mister synet og blr helt rødflammete etterpå.
    Så noe måtte bare gjøres.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

baremei Gjest

Standard

Er det ikke enklere med svettebånd, da?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jo, og sikkert også sunnere. Bare at jeg blir lei, og jeg må ha med "skift" som en 2åring i barnehagan.
    Vet jo ikke hvordan dette går enda, men jeg greidde meg med det ene jeg hadde på meg på en lengere om Søndagen.
    Og det synes jeg nærmer seg normalen.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Og man skal svette når man trener, men ikke i panna. Jeg mener, ikke mer enn at du kan tørke det bort med hånda. Her renner det kraftig hele tia og det svir kraftig i øyner. Så kraftig at jeg mister synet og blr helt rødflammete etterpå.
    Så noe måtte bare gjøres.
    Det sies jo mer man svetter jo mer veltrent er man. Kroppen lærer seg å svette når man trener hardt. Jeg ser ut som jeg har dusjet hvis jeg trener intensivt i en time (gjorde rettere sagt). Har lest at det er bra å svette mye. Hvis det er riktig ille går det å operere mot det. Husker ikke helt hvor på kroppen. Har en kompis som gjorde det, for han var så plaget av all svettingen.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Dette er nok riktig alt sammen dette, men all svetten skal ikke komme i panna. Litt der også såklart, men det meste skal komme på kroppen.
    Jeg sammenligner jo med andre, og jeg er helt verst i panna.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Når jeg er på gruppetrim, så svetter jeg mer enn de andre, t.o.m. når det en sjelden gang kommer en som er mer overvektig enn meg. Så jeg tror ikke jeg er normal m.h.t. dette. Jeg har liksom ingen "brems" på temperaturene - "overdriver" både ved kulde og varme, så jeg tror absolutt ikke at min termostat er i orden.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Idag frøys jeg og leppa blei lilla var det lenge og fingrene mine blir lilla så da jeg ikke trener kan jeg også fryse og svette er rar :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Mye jeg lurer på gitt :)

Jeg har ikke helt blitt bra av bihulebetennelsen tror jeg uff men skal prøve kontakte legen imårra og få time til det.

Men hva skal jeg si om at jeg burde øka på medisinene mine jeg vet ikke hvordan spørre om? Snakker om Levaxin viss jeg må øke da Hvordan få fram til legen at jeg bør øke ? Jeg vet jo ikke noe om jeg må det heller jeg da men dere sier man bør ligge på 1 tallet og jeg er på 2 eller noe skjønner ikke de talla ja da he he he må le av meg selv men det er lov

Jeg har klart og trene mindre som jeg skulle begynne med for jeg trente jo mye men er jo redd da det blir mindre og får sånne redsels anfall og særlig da jeg også prøver spise mer bli flinkere der men skummelt ja ja men jeg skal stå på selv om jeg er redd

Psykologen sier hun blir overasket over meg hvor flink jeg er og at jeg står på Men hun skjønte hvorfor jeg klikka den dagen etter at jeg hadde vært hos henne Psykiatriske sykepleiern at hun liksom prater om det jeg og Psykologen skal prate om hun skal bare hjelpe med det praktiske hm så er det og få sakt det til henne da uff :,( Er en stund til jeg skal til henne nå og da har jeg det bedre he he Går bedre hos Psykologen som det jammen tok tid og bli bedre hos Kansje etter sommer komme meg ut i litt arbeidsliv men veldig roligt begynne et sted og så se hva jeg klarer da Håper det går bra med det og er skummelt men må se hva man klarer

GODKOZ TIL ALLE PÃ… FORUMET
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Siden du ønsker å øke dosen på Levaxin går jeg utfra at du ikke føler deg helt bra. Dette kan du jo si til legen og spørre om du kan få prøve å øke dosen llitt og se hvordan det går.

Ellers så er det hyggelig å høre at det går bra hos psykologen og at du har det litt bedre. Ønsker deg lykke til fremover og en god sommer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Men hun skjønte hvorfor jeg klikka den dagen etter at jeg hadde vært hos henne Psykiatriske sykepleiern at hun liksom prater om det jeg og Psykologen skal prate om hun skal bare hjelpe med det praktiske hm så er det og få sakt det til henne da uff
    Bare fortell det psykologen sa, at hun skal hjelpe deg med det praktiske og være der for deg

Lykke til Lilja og god sommer

Side 13 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste

Lignende tråder

1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 20:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 19:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn