Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
31-05-06, 18:07 #1
Huff ja!!! Kjenner meg igjen i dette ja...
Sliter selv med akkurat det samme, men jeg biter tennene sammen og holder på faktumet, at jeg faktisk kjenner kroppen min best. Mister motet rett som det er, men tvinger meg opp igjen i "forsvarspososjon". Sist uke var det er nevrolog som ba meg, "innpakket", om å ta meg sammen og kommer meg på trening, og ikke sove om dagen. Prøvde å forklare hva stoffskifte problemer går ut på, men han ville ikke høre på det øret.. Og da mister jeg piften (etter jeg har gått ut av kontoret ;-) ) , det er tøft å nesten alltid møte den holdningen uansett hvor du går. PHUUUU!
Nekter blankt for at jeg er lat
Jeg gjør alt i min makt for å bli fiskest mulig. Noe mer kan man ikke forlange av oss utslitte mennesker. Det er ikke min feil pleier jeg å si. Det er ikke noe jeg har påført meg selv eller det minste har lyst til å beholde... Folk er så naive! Tenk å tro at man ønsker å være syk, hjemme og totalt utslitt...
Jeg gjør så mye jeg orker.
Heldigvis ser det ut som om jeg og min nye lege komuniserer bra. Og det er første gang på mange år jeg har truffet noen som tåler min rett på sak og ikke-respekt-for-autoriteter holdning. Han har ikke så mye peiling sier han, men han hører etter og er åpen for forslag. Og det er det ikke mange som er føler jeg.
Heldigvis har vi hverandre til å spore oss fremover :-D Ingen er late, bare syke!!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
THS, T4og T3 - hvad er normalt?
Av jojega i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 13-12-07, 15:17 -
T4 på 10, normalt på Armour?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 06-06-06, 11:57

Svar med sitat
Bokmerker