Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
19-04-06, 22:13 #10
Sant det du sier ja , men jeg liker potet, pasta, brød ja alt fy jeg sikkert og hva er rett og hvorfor er det rett ? Jeg har jo en spiseforstyrrelse og jeg er ikke helt frisk og blir redd da jeg ser alt jeg liker og tør spise er nei mat :,( Uff nesten som man ikke vil spise men det må man :,( Jeg liker mye frukt også. Da jeg ikke spiste mat som jeg klarer nå da mye mer enn før
Så levde jeg bare på frukt epler,pære, og grønnsaker og jeg vil mange ganger bare over til det jeg selv om magen får vondt man blir myyyyyyye oppblåst men det var mye tryggere der enn det er nå liksom da jeg klarer mye jeg ikke har klart på leng, assa da jeg var helt frisk var ikke jeg redd noe da var det ikke fy meg her og der da spiste jeg hva jeg ville ikke opptatt av karbohydrater, proteiner og alt det der. Men nå er det så mye fokus på det og jeg blir jo bare mer forvirra uff ja ja
Jeg tror jeg gjør mye feil jeg føler sånn. Ikke kan jeg nok om stoffskife at man ikke skal spise det eller det ingen ingen har fortalt meg det før :,( Trodde leger kunne alt jeg men :,( Takker for gode svar her ivertfall
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Ikke noe å legge om kosten sa legen
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 26-01-10, 21:51 -
Sånn litt sent........
Av i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 22-09-07, 10:22 -
Jeg gleder meg sånn til høsten...
Av Anne Ma i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 10Siste melding: 01-09-06, 22:22 -
Har dere stive ledd og nakke?
Av gjest i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 29-06-05, 22:45

Svar med sitat
Bokmerker