Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
28-06-13, 13:51 #3
Sv: Birte Nygaard om "Naturligt Thyroideahormon"
Det eneste som dessverre blir mer og mer tydelig er at ikke engang de som "skal" vite kan noe særlig om verken sykdommen eller medisineringen. Og når man kobler det sammen med en DIREKTE UVILJE til å se på evidensmateriale/PASIENTER og fremhever studier som ikke tar hensyn til at folk er forskjellige som den hellige ku... så får man en (meget) pasientfiendtlig behandling.
Koble dette med fastleger med begrenset tid til å sette seg inn i en enkelt sykdom ... og de fleste fastlegers uvilje til å eksperimentere (jeg håper det er fordi de fleste er redde for å feile i "do no harm"...) så blir vi sittende med en halvhjertet behandling som i beste fall letter på noen symptomer (og på blodprøvene), men som lar mange kliniske sykdomstrekk være igjen - igjen hos de fleste. Huff, jeg blir deppa... Egentlig burde vi gifte oss rikt alle sammen og sette opp et saftig stipendiat for leger som vil hertoghe-utdanne seg.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Overlæge Birte Nygaard fra Herlev Hospital
Av Anisa i forumet AdvarslerSvar: 26Siste melding: 08-06-16, 17:46 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29

Svar med sitat

Bokmerker