Viser søkeresultater 1 til 10 av 12

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    8

Standard Sv: Symptomer på lavt stoffskifte og utprøving med Levaxin

Hei!
    Tenkte jeg skulle oppdatere denne tråden litt, siden jeg har fått noen nye plager i det siste.
    7 mars våknet jeg med et migreneanfall som ikke var så veldig kraftig. Siden jeg skulle til frisøren tok jeg en svak anfallsmedisin (zomig).
    Når jeg var ferdig klippet hos frisøren var jeg på en butikk og da begynte noen synsforstyrrelser. Siden jeg ikke hadde opplevd noe slikt i forbindelse med migrene før, var jeg snar å komme meg hjem.
    Migrene anfallet gikk ikke over men ble varende i 6 dager, og synsforstyrrelsene ble til dobbeltsyn, som jeg enda har i dag 4 uker etterpå.
    Må gå med øyelapp og ser veldig dårlig uten lapp.
    Ble innlagt på nevrologisk avdeling, men siden nevrologiske tester og MR var fine så konkluderte nevrologen som skrev meg ut at det var et migrene anfall.
    Nå mener de det nok ikke lengre, siden dobbeltsynet vedvarer etter migreneanfallet er over. Øyenlegen snakket om mulig lammelse i øyemuskelen, og nevne bl.a. MS og virus.
    Har fått ny time til nevrolog i midten av denne mnd. Fastlegen vet vel ikke helt hva han skal teste meg for, men må iallefall få stoffskiftet testet og for borreliose.
    Fastlegen ville vente til etter påske før han begynte å gjøre noe. "håpløst"

Var litt greit å lese om mine gamle plager i denne tråden, selv om jeg har en dagbok jeg fører symptomene mine i.
    Setter pris på noen kommentarer om hva det kan være. :-)
    Blue

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Akershus
    Alder
    64
    Meldinger
    554

Høres fornuftig ut å få tatt nye stoffskifteprøver, symptomene du beskriver stemmer jo med lavt stoffskifte. Be om at de tar anti-TPO og FT3 i tillegg til de vanlige (TSH og FT4), det er ikke alltid de kommer på det av seg selv.

Synsforstyrrelsene dine kan jeg ikke si noe om, men datteren min er så å si kvitt sin plagsomme migrene etter at hun kom i behandling med Levaxin

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Har du fortsatt å sjekke D-vitaminstauts? Jeg synes dosen de satte deg på høres altfor lav ut. Husk at opptak ofte er lavt ved hypotyreose
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    8

Har ikke hatt D-vitamin sjekk siden, skal huske å spørre om det. Samt stoffskifteprøvene.
    Takk for tips! :-)
    Blue

Lignende tråder

1. Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
    Av Vår i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 36
    Siste melding: 13-12-10, 17:40
  2. Symptomer på lavt stoffskifte?
    Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 50
    Siste melding: 15-06-10, 22:11
  3. Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 0
    Siste melding: 17-02-10, 10:06
  4. Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
    Av Imse i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 31-08-09, 11:58
  5. Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
    Av Joohoo i forumet Blodprøver
    Svar: 18
    Siste melding: 07-05-09, 13:38

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn