Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
12-10-12, 00:11 #6
Sv: Mine tanker og støtte fra dere
Kjenner meg igjen i dette ja, jeg skulle begynt på skole i fjor men kom meg aldri avgårde på grunn av angst. Det kan ligge noe i dette med at det er stoffskifte som drar med seg disse andre plagene, og da kanskje snakke med legen om å øke dosen litte granne i en periode for å se om det blir bedre.
Jeg ville ha tatt en prat med sjefen din, jeg. Kanskje dere kan jobbe dere frem til en avtale om at du kan gjøre noen ting, men ikke alt. Syns forresten det er kjempe flott du har lyst til å jobbe i hjemmesykepleie, for det trengs folk i denne jobben.
Det er også viktig å holde humøret oppe når ting er litt trasig, og da pleier jeg å rose meg selv for ting jeg har fått gjort en dag. Jeg prøver å ikke tenke på alle de tingene jeg ikke får gjort, men heller være raus med meg selv når jeg får ting gjort. Jeg har blitt mye flinkere til å godta at det jeg får gjort er bra og det som jeg ikke fikk gjort kan vente til senere.
Lignende tråder
-
TANKER OM KOST
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 13-09-08, 20:29 -
Hypertyreose e.l. og tanker
Av sverre73 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 20-01-07, 08:53 -
Jeg vil bare takke alle dere på forumet som ga så mye info og støtte
Av brits i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 08-10-06, 14:16 -
Graves tanker
Av Tone i forumet Graves sykdomSvar: 22Siste melding: 03-10-05, 14:24

Svar med sitat
Bokmerker