Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Ny lege
Hybrid View
-
14-08-12, 21:01 #1
Sv: Ny lege
Jeg har ingen som kan være med, jeg spurte en venninne men hun skulle til tannlegen og hadde andre avtaler samme dag. Foreldrene mine er fremdeles på hytten og jeg har i grunn ikke spesielt lyst til å ha en av de med.
Vigdis:
Ja, heldigvis for det. Jeg valgte denne legen fordi han er i nærheten, fem minutter unna. Jeg håper virkelig at han lytter og forstår hvorfor jeg vil gjøre ting på en viss måte og hvordan jeg vil ha ting.
-
14-08-12, 21:21 #2
Vil bare ønske deg lykke til med ny lege

Håper at ny legen gir deg god hjelp
))
Klem Tussemaja
-
14-08-12, 22:45 #3
Tusen takk, tussemaja

Håper denne legen blir bedre enn den forrige.
-
16-08-12, 23:18 #4
Timen hos min nye lege gikk veldig greit. Han var en hyggelig kar, som ikke hadde noen problemer med at journalen min ikke var tilgjennelig for han der og da. Jeg merket at jeg var veldig nervøs når jeg kom til legekontoret og svetten rant som fy, noe han forstod og han var veldig hyggelig og spurte hvordan jeg følte den sosiale fobien var nå. Jeg føler at dette er en veldig god lege, og slik jeg forstår har mamma også hatt noe kontakt med han gjennom jobben hennes og hun har samme inntrykk. Jeg glemte å nevne allergien min, men jeg tror det er forståelig ettersom jeg var så nervøs.
Vi tok blodprøver og svaret kommer på mandag, han skal ringe hvis det er noe som ikke stemmer og hvis jeg vil kan jeg ringe ned og få høre resultatene. Han tok to ampuller med blod, jeg glemte jo fullstendig og si at jeg ville han skulle sjekke alle de tingene dere har nevnt, men siden han ikke hadde journalen min tilgjengelig så kan det jo være at han sjekket det likevel.
Blodprøvene var ikke like grei å ta denne gangen. Hun som tok de kunne ikke finne en blodåre på den armen jeg vanligvis tar blodprøver på, så hun måtte ta høyre arm i stedet. Jeg ble dessverre stukket i begge armene, men ingen blåmerker å se over ett døgn etter.
Jeg har stor tro på denne legen og jeg håper jeg ikke må bytte med det første. Ellers ble dette også tatt opp på samtale gruppen min, ikke så veldig dypt, men det ble nevnt at jeg byttet lege og hvorfor jeg byttet lege. Hun ene i gruppen min måtte le når jeg beskrev min gamle lege som en usympatisk kjerring, hun sa det minnet om hennes gamle lege. Bra det ikke bare er jeg som blir skikkelig irritert på leger til tider.
Lignende tråder
-
Hvilken lege ?
Av Nora2 i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 11-06-11, 18:42 -
Er skillet mellom lege og alternativ lege eldgammel?
Av Vigdis i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 06-11-10, 12:20 -
Lege i Bergen
Av mohaienne i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 09-10-07, 14:28 -
Lege
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:27 -
Amerikansk lege om TSH
Av Sunva i forumet TSHSvar: 14Siste melding: 09-11-06, 09:19

Svar med sitat

Bokmerker