Sitat Opprinnelig skrevet av Eirin Vis post
Jeg har forsøkt Levaxin både morgen og sen ettermiddag. Hos meg fungerer det best med sen ettermiddag. Det passer også best med å ikke ta Levaxin helt opptil et måltid med ettermiddag for meg. Prøv deg frem, men ta den på nogenlunde samme tid hver dag og utenom måltid.

Tar jern av og til, c-vit, b-vit, tran og d-vit. I perioder magnesium og kalsium.

Virkning av Levaxin i forhold til tid, helt individuelt. 50 ser jeg på som en startdose og ville tatt nye blodprøver om 4-6 uker for å se hvilken påvirkning det gir på blodprøveresultater.

Har du noen blodprøveresultater kanskje?
Hei Eirin og tusen takk for svar!!

Jeg får prøve meg frem mtp tidspunkt å ta medisinen min. Har nå tatt 2 tabletter, begge på morgen. Har vært sykt trett og sovner momentant på kvelden.
Skal ta nye blodprøver om 6 uker, sa legen, og dette regnes visst som en startdose, ja.

Jeg skjønner ikke helt det der med temperaturmåling. Jeg ligger mellom 34,4 og 35,5 hele tiden. Og det kan umulig være så bra? Håper noen vet litt om det...

Og blodprøveresultatene mine skal jeg prøve å få rotet frem Kommer tilbake med dem. Men han spesialisten jeg var hos, var mer opptatt av morgentemeperatur og form generelt enn av blodprøver...

Igjen takk for svar. Er så mye jeg ikke skjønner enda - jeg vet bare at jeg føler meg helt elendig...