Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Trenger hjelp fra dere..
Hybrid View
-
15-03-12, 21:04 #1
Sv: Trenger hjelp fra dere..
Så bra, noe er i ferd med å skje!?Jeg greide til og med å bake brød i helga! Det er første gang på nesten ett år!!
Ut fra blodprøvene ser det sånn ut, så det er nok derfor legen din vil at du skal redusere litt på dosen. Mål for Levaxinbehandling er at TSH skal ligge mellom 0,5 og 1,5, T3 og T4 i øvre del av referanseområdet. Det som kan være forvirrende, er at tegn på for høy dose med stoffskiftemedisin kan ligne mye på å være underdosert. Du kan bli like sliten og utafor av det, og hvis dosen ikke er mye for høy, er det ikke sikkert du vil merke noe til hjertebank og uro, heller. Det er også slik at det kan ta tid å finne fram til en stabil dose som passer for deg, det kan fort gå både et halvt og ett og et halvt år.Jeg har ikke fått hjertebank av å gå på 100mg, men når jeg ser på blodprøvene så er jeg kanskje overmedisinert?
Jeg ville kanskje ha gjort som legen anbefaler, og satt ned dosen litt, for eksempel 100 µg 4 dager/uke og 75µg 3 dager pr. uke. Om du har tabletter på 25µg, kan du dele dem (apoteket har kjekke tablettdelere), og regne deg fram til en dose litt under 100µg hver dag, og gi det litt tid for å se om det kan fungere for deg?
Lignende tråder
-
trenger litt råd her fra dere mer erfarne..
Av HegeE i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 02-02-11, 11:39 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Trenger hjelp fra dere:)
Av Tynn Tråd i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 27-11-06, 19:49

Svar med sitat
Bokmerker