Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
13-07-11, 12:06 #6
Sv: Den sociale død - hypothyreosens trofaste følgesvend
Dette er SÅ sant. Jeg synes du beskriver en følelsen av avmakt - fordi man ikke lenger finner seg selv igjen, på en utrolig flott måte.
Jeg har nylig opplevd å bli skviset ut av arbeidslivet, blitt sosialt satt ut og tiltaksløs.
(i følge norsk lov skal arbeidsgiver tilrettelegge på arbeidsplassen for at kronisk syke skal kunne fortsette i jobb. På min arbeidsplass ble situasjonen snudd på hodet og forverret. Jeg er faglærer i forming og har jobbet 31 år i grunnskolen. I 29 år har skolen hatt delingstimer (to-lærer system) i formingsfaget, men da kommunen skal spare penger, ble jeg som er kronisk syk satt til å ha forming i fulltallige klasser.) Sic transit gloria mundi !
Har du vurdere å gi ut en bok hvor du samler stoff fra innspill om den sociale død?
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Hypothyreosens effekt på hjerte/karsystemet
Av Blondie i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 23-01-12, 18:08 -
Den sociale død - hypothyreosens trofaste følgesvend
Av Anisa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 13-07-11, 12:06 -
Hvilepuls og hypothyreosens påvirkning på denne
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 20Siste melding: 06-01-10, 14:55 -
Hypothyreosens mange feildiagnoser
Av Mod i forumet FeildiagnoserSvar: 8Siste melding: 20-10-09, 09:08 -
Hvilepuls og hypothyreosens påvirkning på denne
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-01-08, 19:56

Svar med sitat
Bokmerker