Hei Qa

Forstår tankene dine. Tanken om at man kanskje er "uhelbredelig" syk er ikke noe gøy.

For å bli klokere på hva som er hva, ville jeg rådet deg til å umiddelbart skifte til Erfa. Pasienterfaringer samt utsagn fra leger gir hold for at t3 mangel kan være roten til fibromyalgi og kronisk tretthetssyndrom. Leste i går på STTM- siden at man nå har igangsatt forskning på dette. Har du gått lenge med stoffskifteproblematikk, har du antakelig issues mht binyrer. Det er da like greit å hoppe rett i det mener jeg; start på Cortef, eller ha det i alle fall i bakhånd.

I dette "gamet" er det ingen vits å vente for lenge og håpe at ting skal løse seg av seg selv. Det gjør det som regel ikke, og det er også ulidelig å gå rundt og vente. Prøv de tiltak som er, med en gang!! Det er mitt råd i alle fall. Husk også at det er mange- inkludert meg- som merket bare litt bedring med Levaxin. Det er ikke unormalt, og betyr ikke nødvendigvis at det er ME som gjør at du ikke blir bedre!

Om du begynner på Erfa, vil jeg anbefale deg å kjøpe STTM- boka, som er en veldig fin guide og inspirasjonskilde.

Stå på