Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
12-07-10, 19:44 #21
Sv: Hvordan øke FT4 uten å redusere TSH
Vigdis: Har forsøkt Singulair uten ønsket effekt desverre, men takk for tipset
.
Nora: Var inne og leste om astmamedisinen min, og det ser ut som den er med kortison. Sitat: "Seretide brukes til vedlikeholdsbehandling av astma og KOLS når man trenger både kortison og et preparat som gir langvarig utvidelse av bronkiene".
Det høres ut som felles rådet her fra dere alle er å styrke binyrene. Har gjort mye, lagt helt om livsstil og lever nå rolig med lite stress, sunt kosthold med lavkarbo, ute og går tur hver dag, spiser daglig grønn alge (vitamin- og mineral tilskudd). Nei, dette skal ikke være lett tydeligvis. Spørs om ikke jeg må komme meg bort fra almennlegen og til en lege som kan mer om dette.
Takk for gode råd.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
6 uker uten levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 03-06-08, 15:12 -
Levaxin uten Laktose
Av Hsn i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-08-07, 16:09 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Speltbrød uten gjær
Av Hilma i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 19-03-07, 20:54 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker