Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Er så lei av hodepine :(
Threaded View
-
01-07-10, 23:34 #2
Sv: Er så lei av hodepine :(
Jeg føler med dig, Qa

Har selv prøvet hvad det vil sige at have meget hovedpine. Det blev først bedre, da jeg fandt ud af, at for mig handler det så godt som altid om nakken!
Som har med både skuldre og bækken at gøre. Jeg har desuden lige mødt en, der har døjet med både hovedpine og alle mulige andre smerter i årevis - men som nu har fået hjælp hos en tandlæge. For hende er kuren en tandbøjle, som hun sover med om natten, og som lige så stille retter lidt på hendes underkæbe. Det gør forskellen på sygemelding eller ikke.
Men tjek det med musklerne, Qa, hvis du ikke allerede har gjort det. Lavt stofskifte kan give så meget bøvl med musklerne og ikke mindst nakken, hvor tilmed alle vores 'ledninger' befinder sig...
Jeg har tilmed haft helt overdreven lugtesans, smerter i bihulerne og føleforstyrrelser i ansigtet på grund af nakken... Aldrig undervurdere nakken ...
Lykke til!
Nielsigne
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine
Av Stina i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-09-07, 23:54 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00 -
hodepine!!!
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-09-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker