Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
13-02-10, 09:04 #20
Sv: Hmmmm...... HJELP! (skjønner ikke dette jeg)
Jeg tror at dersom du, som flere andre påpeker, setter deg ned og sakser fra det du har skrevet her, samt en lang kolonne med symptomer, og leverer dette til legen for lesning, så er det kanskje letter for deg. Så, for å stå faglig sterkere, kan du gå på biblioteket og låne denne boka Thyreoideasykdommer årsaker, diagnostikk og behandling av Sylvi Aanderud og Trine Bjøro. Den er nesten uleselig for oss som ikke vokste opp med latin. Tror de fleste leger har lest den. Der er det ramset opp symptomer. Og jeg antar ut fra det du sier, at du har flere av dem. Vis ham listen i boka. og fortell om egen symptomer. Fortell legen din at du kjenner MANGE med stoffskiftesykdom som hadde mange symptomer da de var undermedisinert, men at de nå har det mye bedre. Du trenger ikke si at du kjenner dem via nett, da blir han sikkert bare skeptisk.
Tenk på at depresjonen og alt det andre som gjør at legesnakk virker uoverkommelig, er sannsynligvis hypotyreosen. Den er som et virusangrep, det gjør deg annerledes enn tidligere. Men inni deg er du den du en gang var. Kjemp for å komme tilbake dit. Ikke la leger med autoritet knuse deg. Lykke til!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Skjønner ikke de nyeste blodprøvene mine!
Av Porcelina i forumet BlodprøverSvar: 12Siste melding: 17-11-09, 11:36 -
Hva gjør man med de som ikke skjønner seg på hypotyreose?
Av Thomas W H i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 12Siste melding: 18-10-08, 21:23 -
Prøvesvar fra Oftebro SKJØNNER INGENTING HJELP!!!
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 115Siste melding: 22-10-07, 13:04 -
dette er vel ikke så gale vel
Av lene84 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-05-07, 00:23 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker