Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
03-02-10, 16:51 #19
Sv: Liten effekt av medisiner?
takk for synsingen din nFinn

Likevel vet jeg ikke helt om jeg skjønte forklaringen din. Hvis binyrebarken produserer for mye hormoner kan pulsen bli høy, men da er vel ikke barken trøtt eller???
Jeg hadde hvilepuls på rundt 70 før jeg startet opp med medisinene, jeg merker ikke så mye til at pulsen er høyere men jeg føler jeg blir fortere sliten, kanskje ikke unaturlig når hjertet slår fortere?
Hvis den høye pulsen skyldes overdosering, ville jeg ikke da få økt T4, eller kan man merke det bare ved at TSH synker.....?
Jeg klarer nesten ikke å slå meg til ro med dette jeg, spekulerer voldsomt. Min lave TSH tyder jo på at stoffskiftehormonene tas opp i blodet, men ettersom T4 synker vil det da si at kjertelen ikke klarer å nyttegjøre seg hormonene omtrent som ved en autoimmun variant av hypothyreose?
Er nesten redd for at dette blir for mye for de to små grå som sloss voldsomt nå, det er virkelig fest der nå '
Føles litt ut som om kroppen min ikke liker levaxinet og Lioen, men jeg vil så gjerne at de skal være venner alle tre, heheFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Trijodtyronin (T3) har en gunstig effekt i hjernen
Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 0Siste melding: 29-08-09, 10:09 -
For den som vil ta seg en liten dans
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-11-08, 20:37 -
effekt av Neo mercazole?
Av april i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 23-05-08, 07:55 -
Etter 5 uker på levaxin er ting stort sett som det har vært tidligere
Av JS i forumet Lavt stoffskifteSvar: 55Siste melding: 06-01-08, 10:28 -
Effekt av Armour
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 14-06-06, 11:43

Svar med sitat
Bokmerker