Hej
Jeg har ofte rigtigt dårlige dage, som idag, og er jo selvfølgelig meget optaget af at finde ud af hvad der kan forværre min situation.
Jeg har det helt klart værst om morgenen/formiddagen (kvalme/træt/ tung i hovedet), og jeg får det værre hvis der går mere end 2 timer imellem hvert måltid. Så får jeg slem kvalme, bliver svimmel og så bliver jeg rigtigt træt. Min læge har målt at jeg har et meget ustabilt blodsukker (ofte er det lavere når jeg har spist end inden), er det noget der følger med lavt stofskifte?
Jeg har vænnet mig til altid at gå med knækbrød i lommen!
Jeg har også bemærket at jeg nogle gange får det værre, hvis jeg sover 7-8 timers dyb søvn om natten (uden afbrydelser). Så bliver jeg ekstra forkvalmet og tung og træt i det, og som om min hjerne slet ikke "kører". Efter en urolig nat uden særligt mange timers søvn kan jeg nogle gange være mere "kvik" i det - og ikke føle mig så sløj, ja det lyder jo helt modsat!
Er der andre af jer der også har det på samme måde?

Jeg er startet i behandling med Eltroxin (danske udgave af Levaxin formoder jeg) og er jo spændt på om det vil hjælpe. Jeg synes at jeg kunne mærke en ændring den første uge, men nu er jeg bare RIGTIG træt og sløj igen... Imorgen vil jeg prøve at tage pillen om morgenen, da jeg synes det er som om jeg kvikker noget op lige når jeg har taget den...

Nå det blev et lidt rodet indlæg - jeg er bare så frustreret over at have det så skidt, men hvis det nu kan hænge sammen med stofskiftet, så er der jo håb endnu om at behandlingen vil virke.
Jeg er sygemeldt til 1.4 - og håber virkelig at medicinen når at virke inden da - har været sygemeldt siden november 2006... :o(

Tak for et rigtigt godt forum ellers!....

Med venlig hilsen
Gitte fra DK