Tusen takk til dere alle sammen for kommentarer og gode råd. Jeg diskuterer med meg selv og kommer til den konklusjon at jeg fortsetter ennå en tid fremover.

Jeg har nettopp økt dosen fra 1 1/2 grain til 2 grain. Hvis jeg skal prøve med litt Levaxin for å få opp fT4 - bør jeg i så fall vente til 2-graindosen har "stabilisert" seg? Noen som har erfaring med det? Tatt 2 grain noen dager bare. Merker ingen forskjell. Litt høyere puls om morgenen, men vet ikke om det skyldes doseøkningen.

3 mndr er kanskje ikke så lenge? n`Finn - du skriver at stoffskiftesystemet er tregt. SÃ… tregt at jeg ennå ikke har fått full uttelling på Armour? Legen min har kapitulert når det gjelder TSH. Han VAR opptatt av denne. Ikke nå lenger.

Jeg skjønner at tålmodighet gjelder ved bruk av Armour også, men jeg har det jo ikke så verst da. Tenkte jeg ville fortelle min erfaring med Armour så langt. Temaet heter "Ulemper med Armour". Ingen ulemper hos meg - bortsett fra den lave fT4-verdien, som jeg ikke helt vet hva gjør med meg. Merker det ikke ennå iallefall. Men jeg kan kanskje, på sikt, gå meg på en smell om den synker mer??