Viser søkeresultater 1 til 10 av 112
Threaded View
-
27-10-06, 20:26 #11
Bare gråter
Nå føler jeg at kroppen ikke makter mer. :(
Jeg er ubeskrivelig trett og kraftløs i kroppen. Min samboer jobber enormt mye pga ny jobb i en høy stilling og jeg kan ikke la mine problemer gå utover han nå.
Tårene kommer av ingenting, bare fordi jeg føler at nå er det rett før kroppen sier stopp og det føles rett og slett som at den vil falle i bakken.
Hvor lang tid må jeg gå før jeg kan ta nye blodprøver? Jeg reduserte jo sist med bare 25mikrogram og forstår ikke at det kan gi så mye utslag.
Har de siste dagene hatt småvondt i halsen og ørene, men ikke skikkelig halsbetennelse eller noe.
Jeg klarer ikke mer... kroppen sier stopp hvert øyeblikk... Jeg går på skole, ligger langt etter allerede ( tar noen siste fag på videregående og er 24 år ) fordi jeg har hatt anoreksi, PTSD og nå i det siste lavt stoffskifte. Så jeg er nødt til å gå på skolen. Utrolig nok klarer jeg det, men jeg sovner på bussen til og fra. Halvsover i friminuttene og har heldigvis bare 3 timer om dagen...
Men er rett og slett "redd" for at kroppen vil falle sammen på gata.
Unnskyld for all sytingen... får gå å legge meg på sofaen igjen...
*klem*
Lignende tråder
-
Dårlig holdning av det lave stoffskiftet?
Av Vår i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 14Siste melding: 27-03-10, 07:44 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Når får man komme til endolkrinolog?
Av Hsn i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 19-02-07, 14:12 -
Kan laft stoffskifte komme og gå?
Av dolla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-07, 22:09

Svar med sitat
Bokmerker