Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
21-01-15, 19:38 #4
Sv: Ny bruker som virkelig sliter.
Heisann og godt nytt år

Da har jeg endelig vært til indremedisiner med spes.kompetanse på hormonsykdommer. Formen etter siste innlegg har vært elendig, sovet mye av døgnet. Hatt en prednisolonkur og kommet meg litt, så spenningen var stor.
Kom til en herlig lege som gikk grundig gjennom sykehistorien. Ingen negative funn på alle blodprøver inkl. binyrene. Han har tro etter å lest flere år med epikriser at jeg har ME
. Skal innrømme at jeg har tenkt tanken, men har ikke lyst å tro på det. Jeg hoppet i det og spurte om jeg ikke kunne få prøve Erfa og det skulle jeg få, men han trodde ikke at det hadde noe med stoffskiftet å gjøre. Så nå får jeg erfa om fredagen, så får vi se da.
Fikk tbl for 3 mnd. Han var ikke helt sikker på dosering, men jeg står på 125 med lewaxin daglig. Han sa at det låg mellom 180-240 med erfa. Noen som har gode råd til meg?
Så nå er jeg spent, er det han eller jeg som får rett? Hvor raskt kjente dere noe bedring/forandring? Skal tilbake om 3 mnd, ta stoffskifteprøver etter 2-2,5 mnd. Hadde i utgangspunktet tenkt å bestille meg time i Belgia, men må prøve dette først.
Håper på tilbakemeldinger fra dere
Lignende tråder
-
Påvist lavt stoffskifte. Hva nå?
Av Spiffi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-05-12, 14:48 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 226Siste melding: 17-08-09, 16:33 -
vedvarede blødninger etter påvist lavt stoffskifte
Av porselen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-08-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker