Sitat Opprinnelig skrevet av Fruemå Vis post
Hei

Jeg har en gammel bok av Rika Zarai som heter: Gjør ikke kroppen til et apotek. Her skriver hun om sin venn som var drivende dyktig i naturmedisin. Han gjorde henne kjent med b.l.a helbredelse av knokler som trenger å gro. Hun har siden lært og praktisert alt selv og skriver knakende godt. Hun kom ut for en ulykke og trengte å få kroppen til å produsere bla kalium/kalsium.
Det hun gjorde og fortsatt gjør er følgende. På kvelden tar hun og vasker et økologisk/eller(kjøpt på gård egg) godt. Så presser hun en til to sitroner over. Setter det kaldt over natten og drikker dette neste dag.Egget kan brukes etterpå. Da blir knoklene bra.

Jeg gjør dette. For punkt 1. Jeg vet at jeg om et til to år må operere/bytte ut en hoft. Og så er jo sitron godt for forhøyet blotrykk. I tillegg brukte hun grønnleire som omslag. Dette renser og gror.
Hun anbefaler også å drikke renset grønnleire i tre uker og så en ukes opp hold. Så drikker du en uke til. Etter start kuren så går du over til å drikke en for hver ny årstid. I ca 14 dager. Dette har jeg lest flere steder, så begge ting har jeg plukket ut her og tar det med i min egen tilfriskning. Det er noen med å kjenne sin kropp, prøve ut hva fungere for meg og så tilslutt gjøre de beste valgene. Er dette noe for meg. Ja så langt. Tiden vil vise helheten.

Ville bare dele

TUSINDE TAK Fruemå
Den bog vil jeg bestemt lede efter. Lige i øjeblikket spiser jeg efter AIP som for en tid udelukker æg - jeg håber at når jeg genintroducere blomme og hviden og at jeg kan tåle begge dele - hvis jeg kan tåle det så vil jeg drikke egg/citron-blandingen. Drikker du det om morgenen eller deler du det over flere gange?
Jeg ved ikke hvad grønnleire er men vil også undersøge det.