Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Pundas dagbok
Threaded View
-
31-08-13, 20:55 #16
Sv: Pundas dagbok
Jeg får oppdatere hvordan det går
Armour fungerer, over all forventning. Har selvsagt et stykke igjen, det tar jo tid. Jeg har datteren min hele uken, det er tidlig opp, levere til barnehage noen timer. Imens steller jeg litt i huset (eller ikke, om det ikke er dagen), ser forøvrig pent ut hele tiden, og rent. MEEEEN....fastlegen min har sluttet, og jeg ble overført til en komplett *****t. Jeg har ikke flere bytter før januar. Saken er at jernet mitt har vært under ref i et halvt års tid. Tallet står lenger oppe i tråden. Og jeg er svimmel, har totalt mistet appetitten, og tungen er sår. Det føles ut som om jeg ser gjennom et rør, sånn bomullsfølelse. Jeg har også hatt endel hjertebank og noen brystsmerter, men det trodde jeg var armourøkningen som gjorde. Jeg har time til endokrinologen (som ikke er intressert i å sjekke jernstatus Oo) den 4 september, nå til uken.
Glemte å legge til at jeg har tatt tilskudd de siste 2 årene, ulike merker. Fra januar til mars sank jern fra 46 til ca 8 eller noe der omkring.Ingen vil bære vellykkethetens pris i dag. Men ingen vil være mislykket.
Punda dagbok
Lignende tråder
-
Tossa's dagbok.
Av Tossa i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 16-03-12, 10:27 -
Min dagbok
Av Marina73 i forumet DagbokerSvar: 32Siste melding: 14-05-11, 10:39

Svar med sitat

Bokmerker