Viser søkeresultater 1 til 10 av 93
Threaded View
-
20-06-13, 00:06 #11
Sv: Armour Thyroid: Veiledning for leger
Hei alle sammen. Lenge siden jeg har vært her inne nå, men fant ut at det var på tide å titte innom. Jeg skjønner fullt ut at folk blir sinte på Lars Omdal, men.. Balderklinikken tilbyr mye mer enn han. Ut fra det jeg vet så har mange fått veldig god hjelp til allergier, mat intoleranse osv. (Kjenner noen også) Jeg kan ikke se at irritasjonen over denne ene legen er nok til å fjerne de erfaringer mennesker på forumet har fra den klinikken. Det vil jo alltid være forskjellige meninger om hva som er rett og riktig medisinering. Det jeg selv har sett i løpet av årene er at det som ikke fungerer for meg, fungerer veldig bra på andre. Selv bruker jeg Erfa, men kjenner på nært hold mennesker som bare bruker Levaxin og lever normale gode liv. Selv gikk jeg på kombi en lang stund før jeg helt gikk over til Erfa. Men med min erfaring ser jeg at det ville være feil å ikke være åpen for at vi mennesker og kroppene våre er forskjellige og trenger forskjellig. Det jeg finner så trist er at alle vi stoffskiftepasienter har en tendens til å bli hissige, vi trenger alle meninger for å komme frem til rett svar for oss
Men det er jo bare min mening ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 13-02-14, 18:27 -
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 32Siste melding: 09-02-12, 08:46 -
Leger med erfaring med Armour?
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-11-09, 12:22

Svar med sitat

Bokmerker