Jeg har gjennom å lese her inne en følelse av at jeg kanskje stiller for lite krav til hvor bra min medisin skal gjøre meg. Jeg føler at jeg hangler for halv maskin, og at jeg kanskje har vent meg til at jeg konstant er sliten, ullen i hodet, glemsk, kald og varm om hverandre osv. Har i to lengre perioder gått på antidepressiva pga angst og katastrofetankter. Jeg har gått på levaxin siden 2007, har økt dose hvert år, er nå oppe i 225 mg pr dag. Prøvene min er "fine", dvs innen grenseområdene. TSH er under, men det skal den også være for oss som har fjernet kjertelen. Men nå kjenner jeg at angstfølelsen nærmer seg igjen. Har på følelsen at dette har med stoffskiftet å gjøre, da begge de periodene jeg startet på antidepressiva var prøvene mine utenfor referanseområdet. Til dere som bruker andre medisiner enn levaxin; hvordan kan jeg vite om dette er noe for meg? Kan armour hjelpe min situasjon? Siste prøver viste FT2; 21 (ref.omr: 12-22), TSH 0,02 (0,27-4,20) Ft3 ikke testet. Håper noen av dere kloke hoder kan gi meg noen råd