Hei, Helgemann her!

Har vært inne på dette forummet lenge. Hadde noen tråder inn på det gamle forummet, men de ble vist borte...

Har vært å tatt blod prøver av stoffskifte, og skal til legen neste uke, for å få vite resultatet.

Har lest her inne, at det er en del som sliter med depp når stoffskifte er i ulaget. Så egentlig har jeg ikke trengt å stille spørsmål. Jeg har gått på anti-depp tabbletter i mer enn 10 år, og føler at de ikke hjelper meg så mye. Jeg er like deprimert som før. Da jeg begynte med levaxin for noen år siden, ble jeg kjempe bra i hummøret, mindre depp, og lykkligere. Men nå på sen vinteren og til nå, har dette endret seg. Nå sliter jeg helmaks igjen. Deppen er kjempe tung, akkurat som et svart lokk over hodet mitt, sliter med selvmordstanker, dårlig matlyst, sløvhet, vil bare sove, gir blaffen i å være ren og pen, osv. Jeg lurer på da, om det er stoffskifte som gir meg alt dette, eller er det andre ting, som gir disse plagene?

Dette er kjempe slitsomt!!!

Vil jo være glad og alt det der, men lokket på hodet mitt, stenger av alt. Er dette normal, eller.......??

Takker til de som kan gi meg svar!!