Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
15-11-12, 17:50 #11
Sv: Blondies bok
Jeg ser det vel akkurat som du. Men jod har jeg aldri testet og det er vel på høy tid å prøve nå. Jeg stusser som du over at FT3 ligger såpass mye lavere enn FT4. Har tildigere (senest i vår) følt meg overdosert hvis jeg øker Erfa dosen med en kvart tablett. Med treningsmengden jeg er oppe i nå kunne det kanskje være verdt å prøve på nytt?
Vil forøvrig også fortelle at jeg fikk brev fra UNN i dag med beskjed om at hudbiopsien på lik linje med termografien viser at jeg har tynnfibernevropati. Etter 3 og et halvt år sitter jeg endelig med en diagnose som forteller meg at jeg ikke innbilder meg de smertene jeg kjenner på hver eneste dag. Behandlongen jeg vil få tilbud om er neurontin og lyrica. Jeg vurderer sterkt å takke nei til behandlingen pga bivirkninger (vanskelig pasient:-)) Har jo i løpet av disse årene lært meg å leve med smertene og treningen er en viktig mestringsstrategi i forhold til dette. Det jeg heller kunne tenke meg var noen paralgin forte for de dagene smertene er plagsomme. De andre tablettene må taes hver dag for å ha effekt. Er iallefall enormt lettet over å ha fått en diagnose.

Svar med sitat

Bokmerker