Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
03-01-12, 12:14 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Hei
En liten oppdatering fra meg her.
Det svinger veldig, men jeg er mye bedre enn i høst. Hodet mitt fungerer igjen!
Men kroppen fungerer ikke like godt, og jeg tror jeg svinger veldig mellom lavt og høyt nå. I julen har jeg vært veldig energiløs. Kroppen har vært tung og seig, og jeg har vært veldig kald (veldig uvant å fryse!). Men kjertelen har oppført seg bra, blitt noe mindre og hardere på en måte, og har ikke forstyrret meg.
Men så, rett før nyttår, kom uroen tilbake i kroppen min, uroen og rastløsheten. Og jeg er kok varm før jeg blir kald og varm igjen om hverandre. Kjertelen er igjen hoven og øm og presser på. Nakken kjennes stiv og øm ut igjen. Så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som skjer.
Samtidig har jeg hatt mye magesmerter og ryggsmerter i desember. Dette har kommet i forbindelse med kjøtt og fet mat. Jeg sliter jo uansett alltid med mye luft og luftsmerter i magen, men nå gikk smertene opp i ryggen mellom skulderbladene og opp på høyre skulder. Ibux eller annet hjalp ikke. Så jeg har en mistanke om at det kan være galleblæren? Skal uansett lufte dette med legen, og be om å få den undersøkt, har jo hatt mye vondt i magen i forbindelse med mat spesielt denne høsten, men egentlig i over 25 år. Så på tide å få det sjekket.
Jeg skal til legen og ta nye prøver på torsdag før jeg skal til spesialist på Haukeland neste torsdag. Så får vi se hva de sier om stoffskiftet mitt. Hvis dette er forårsaket av en betennelse, en slik subakutt, så oppfører det seg ikke helt som er blitt meg fortalt.
Så alt i alt, noe bedre men absolutt ikke bra.Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker