Sitat Opprinnelig skrevet av Siven Vis post
Nå har jeg nettopp sendt over prøveresultatene og annen info inkl. symptomer som datteren min har til legen hun skal til på tirsdag. Det er imidlertid samme legen som jeg går til så jeg tror hun vil forstå. Det er hun som lot meg prøve medisin og hun som har gitt meg resept på armour. Jeg burde egentlig tatt med datteren min dit for lenge siden, men prøvene har vært så varierende og legen hun har gått til skal være flink sies det så jeg har drøyd det... Det var de siste resultatene, formen hennes spesielt de siste månedene og kommentarene fra han som fikk det til å renne over for meg, har vært litt laber selv de siste ukene.

Håper og tror at hun får videre utredning og prøvemedisinering nå!! Blir så sliten av å kjempe for å få hjelp..
Kære Siven Når lægen (gennem dig) har nu gode erfaringer med Thyroid og ellers respekterer dig og dine erfaringer, hvorfor så ikke lade alt dette komme din datter til gode og lade hende starte direkte på Thyroid? Da får hun alle de T-hormoner og calcitonin med, fra starten - og bliver sparet for at udvikle sideløbende hormonmangler senere... Hendes unge krop har i forvejen nok at slide med, med både pubertet, vokseværk og håndtering af antistoffer, til også at skulle kompensere for mangel på de hormoner, en pille Levaxin ikke indeholder. Desuden er din datter endnu så ung, at der er store chance for, at hendes binyrer fortsat er friske og dermed chancerne for, at hun ikke selv skal vente 15 år på en bedring er meget gode. Selv med min bedste vilje kan jeg ikke se, hvorfor i alverden skulle pigen nøjes med Levaxin i denne unge alder, hvor alle ressourcer er i forvejen anstrengte, når der er en organisk-korrekt alternativ til ensidig, syntetisk hormonerstatning.

Skal man slås, kan man lige så godt slås om det bedste alternativ.