Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
31-03-11, 21:46 #11
Sv: Tenåring som har fått Hashimotos
TSH-en på nærmere 5 "sier" at kroppen IKKE er fornøyd med en fT4 på 14.
I tyskland begynner de nå å medisinere for lavt stoffskifte når TSH=2-2,5.
Min klare mening er at hun trenger stoffskiftemedisin....hun har svingenda antistoff, men nå har de steget noe igjen samtidig er stoffsiftet blitt lavere,
Hvis du fortsatt har krefter...ikke gi deg før hun får behandling..om ikke annet enn såkalt prøvebehandling....og da vil en jo se hva som skjer!!!
MANGE LEGER KAN IKKE LESE STOFFSKIFTEPRØVER....DET ER MANGE HER SOM HAR FÅTT ØDELAKTE LIV PGA DET!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Tenåring med lavt stoffskifte
Av gurimalla i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 5Siste melding: 14-10-07, 17:02 -
Noen spørsmål om tenåring med lavt stoffskifte
Av Villevall i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 12-09-07, 20:41

Svar med sitat

Bokmerker