Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
24-01-11, 21:09 #11
Sv: Leve med lavt stoffskifte
Jo - du skiller bedre mellom aksept og resignasjon enn det jeg gjør. Det som jeg forsøker å si er at de fleste av oss får ikke hjelp til noe annet enn de to sidene når levaxinbehandling med blodverdier innenfor referanseområdet er oppnådd.
Og jeg tror, med hele mitt hjerte, at veldig mange da ennå har potensiale for å bli enda friskere - enten med en mer helhetlig tilnærming til følgeplagene av sykdommen, eller med lio eller thyroid - eller kombinasjoner av dette.
Dessverre har jeg ikke hørt om kurstilbudet. Det hadde vært interessant å se hva det er. Og jeg må si jeg er litt skuffet over at ikke noen av de helsepersonell jeg har vært i kontakt med i dette sykdomsforløpet har visst om dette.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Er symptomer noe vi må leve med???
Av janne2 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 28-07-12, 10:27 -
Hvor mange blir egentlig så frisk at de kan leve med sykdomm
Av gutt_81 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 20Siste melding: 22-10-07, 11:09 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat
Bokmerker