Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: -Også ny...
Threaded View
-
26-12-10, 22:56 #1
-Også ny...
Hei!
Etter å ha lest en del på forum, fant jeg ut at det kanskje var på tide å registrere seg som medlem!
Jeg har hatt lavt stoffskifte de siste tre årene,- dvs. det er tre år siden jeg ble så plaget at jeg kom meg til lege og dette ble oppdaget. -Men jeg hadde grenseverdier på en blodprøve ti år før det slo ut (etter en fødsel). Jeg har brukt lang tid på å få brukbar nytte av Levaxin, og innser at jeg nok aldri kommer til å bli helt bra. Jeg må nok bare slite med uendelig tretthet og alt som følger med. I høst måtte jeg be om å få økt dosen, noe jeg fikk, ettersom jeg lett kommer inn i "grenseland" i blodprøvene. I det siste har ting forværret seg, og dosen har blitt økt ganske mye på kort tid. Dette kan ha sammenheng med at jeg har fått utslag på cøliakitesten, og at opptaket ikke er all verden. Har gått litt ned i vekt, og har symtomer som godt kan være cøliaki. Venter på å komme inn til gastroskopi.
Jeg er i begynnelsen av førtiåra, og mamma til fire flotte barn (to av de har cøliaki, og en har grenseverdier på lavt stoffskifte).
Lignende tråder
-
jeg er også ny
Av mammantileir i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 09-08-07, 20:07 -
tsh ned, men t4 og t3 synker også
Av tor31 i forumet TSHSvar: 1Siste melding: 29-03-07, 20:06 -
Er også ny her
Av Lindalorraine i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 27-03-07, 20:57

Svar med sitat
Bokmerker