Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: En "lat" datter
Threaded View
-
21-11-10, 13:11 #1
En "lat" datter
Jeg har en datter som snart er 21 år, hun har egentlig fra hun var ganske ung vært "lat". Det med søvn er et kapittel for seg, hun har alltid sovet mye og tungt, derfor har jeg vært inne på tanken om at hun kan ha forsinket døgnrytme,men så er det det, at bare hun roter seg til sengs så sovner hun fort, hun sovner alltid på bil, tog ,fly etc å det er med engang. Hun er aldri opplagt, selv om hun sover 15 timer.
Nå er hun til utredning for ADD, men jeg begynner mer å mer å tro at det kan være noe med stoffskiftet. Hun er ikke overvektig,men lite skal til før hun legger på seg, tørre flekker på huden, konstant slim i halsen, kremter mye, sier hun ikke fryser lett,men har alltid gått i ullklær sommer som vinter, liker å ha det varmt på feks soverommet, dårlig konsentrasjon, dårlig hukommelse, reagerer på hormonpreparater som p piller, veldig premenstruell,ja det er noe av det jeg har registrert.
Hun har tatt stoffskifteprøver, men disse var normale ifølge legen. Jeg er selv på grensen til vanvidd,for jeg vil pr idag betegne henne som 100% ufør, hun klarer ikke å komme seg på skolen, men det virker samtidig som hun "driter" i det. Hun er likegyldig med alt har jeg inntrykk av, å det virker som om det bare forverrer seg. Det eneste hun interesserer seg for er data, der kan hun sitte ut og bort, så du kan si hverdagen går med til å sove og å sitte på pc, er vel ikke rart hun er deprimert.
Nå er jeg så desperat at jeg mener å komme inn på et privat legesenter å be om en utredning fra topp til tå, koste hva det koste vil. Men spørsmålet til dere som har en stoffskiftesykdom, kan det være at hun lider av noe slikt?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
datter med symptomer på stoffskifteproblemer
Av Marie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 20Siste melding: 03-06-10, 17:41 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Min datter holder på å utvikle hypothyreose
Av gismo i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 46Siste melding: 08-01-08, 14:35 -
Datter med nedadgående stoffskifte
Av brits i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 12Siste melding: 03-08-06, 23:16

Svar med sitat
Bokmerker