Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
03-10-06, 20:52 #1
Uff,jeg er så sliten og lei av alt:(
Fikk påvist lavt stoffskifte i feb.
Det var 7mnd etter at jeg fødte mitt førte barn.
Mine værste symt på det var egentlig ekstremt hårtap og trøtthet.
Selve trøttheten er mye bedre i perioder,men hårtapet gir seg overhodet ikke.
Jeg mister mengder med hår,og har gjort det siden des o5.
Jeg går på Levaxin 1mg.og tar ALT som kan taes av b-vit,hårvitaminkapsler osv.men ingen tingen ser ut til og hjelpe.
Er det npen som har noen ektreme bra råd til meg??????
Dette går på psyke løs for meg,jeg er besatt av hvor mange hår jeg mister pr dag,sliten og kjempe lei meg.
Har foresten bestilt meg time på volvat for og høre om dem har noen råd,føler fastlegen min ikke gjør så mye.....
Takker og bukker for alle svar dere;)For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
03-10-06, 21:46 #2
Vet ikke om jeg har noen konkrete råd, men vil i alle fall ønske deg lykke til.
Jeg mistet også masse hår. Et råd kan være at du ikke grer håret når det er vått.
Hos meg gav det seg ikke før jeg begynte med Armour, men det kan jo være tilfeldig også at det stoppet akkurat da.
Finnes det virkelig ingen leger som er spesialister på sånn.?
-
03-10-06, 23:37 #3
håravfall er desverre ganske vanlig...
jeg har også dette, men føler ikke at jeg er plaget av det annet når jeg dusjer i offentlige dusjer.... flaut å nesten tette sluket på treningssenterets dusjer.
jeg har mye å ta av jeg da, men manken min, men irriterende er det allikevel!
de som har tynnere hår har jeg medfølelse for. har ei venninde som sliter fælt med håravfall... ikke gøy siden hun i utgangspunktet har lite. :(
hår vokser ved graviditeter da... midlertidig løsning men
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Sliten.....
Av liteK i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-08-08, 13:25 -
Sliten
Av coffefe i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 75Siste melding: 18-12-07, 23:51
Svar med sitat
Bokmerker