Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Menstrasjon...
-
15-03-07, 17:31 #1
Menstrasjon...
Ok.. mer mas fra meg:
Jeg har hatt korte menstrasjoner i lange tider. Før jeg ble satt på medisiner hadde jeg mensen 1 dag så var det brått slutt.
Så til problemet mitt... Jeg har gått på levaxin i 2 måneder nå og første mens etter jeg begynte på medisiner var helt normal. Jeg hadde til og med menssmerter og den varte de vanlige 4 dagene den alltid har vart.
Men.. nå har jeg plutselig gått over tiden. (NEI, jeg er IKKE gravid! hehe)
Skjønner ikke at det kan skje - nå som jeg er medisinert og prøvene mine er bedre enn på lenge. Er det noen andre der ute som har opplevd noe lignende?Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
15-03-07, 17:52 #2
Hei Shanita.
Min mens skiftet mye i begynnelsen av Levaxinbehandlingen. Av og til var den normal og av og til sparsommere, så økte det på og ikke minst så har den forskjøvet seg begge veier. Nå etter over 1 år ser det ut til at det har stabilisert seg
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
15-03-07, 18:42 #3
Takk Anne Ma... Har så mye som skjer i kroppen min om dagen, og er veldig redd for at jeg har noe mer som skjer i kroppen. Det vil si at jeg føler selv at det er noe mer, og tror det har noe med hormonene mine å gjøre.
Setter stor pris på tilbakemeldingene fra dere. Gjør det noe lettere å skille det ene fra det andre. Alle symptomer på alle sykdommer går jo så inn i hverandre!Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
15-03-07, 20:36 #4
en periode på et par år hadde jeg 6 ukers syklus..
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
17-03-07, 18:02 #5
Jeg har gått over tiden et par ganger. Denne gangen tror jeg det er psykisk. Jeg pusser opp badet og er uten dusj. Så jeg har ikke så lyst til å ha mensen nå skjønner dere. Kanskje det er nok.
Forøvrig sier gynekologen jeg går til at det er ikke før man har vært uten i 6 månder at det er nødvendig med noe tiltak.( om man ikke tror at man er gravid da og det er det ikke noe fare for her i gården).
Svar med sitat
Bokmerker