Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Medlem siden
    Nov 2010
    Meldinger
    14

Standard Levaxin og mensen da??

Jeg blødde så vidt en dæsj den dagen jeg begynte på levaxin, men ikke siden.. Kan DET ha noen sammenheng da? Så er jeg sinnsykt svimmel etter jeg begynte..
    Levaxin? Eller kan jeg bare stikke å kjøpe barnevogn?

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Levaxin og mensen da??

Jeg tror du blir nødt til å forklare deg litt nærmere om hva slags blødning (menstruasjon?), hva slags dose og hvor lenge har du brukt levaxin?

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Hej

Det kan vel være, du kunne bruge mere medicin? Jeg selv skulle i udgangspunktet kun have 50 µ Eltroxin men kom hurtigt op i 150 µ. Efter et par år slog det slet ikke til, og jeg måtte op i 200 - 250 µ

Til gengæld kunne det med svimmelheden være binyrerne, som klager sig?

... og endelig kan det en dag blive aktuelt med nævnte køretøj, når behandlingen en dag virker bedst mulig.

Om det er allerede nu .... ja, der må du vel ha' dig en af de der testere for at være helt sikker Svimmelheden kan jo også være tegn på, at kroppen anstrenger sig ekstra ... på grund af en ekstra belastning ...

Medlem siden
    Nov 2010
    Meldinger
    14

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Jeg tror du blir nødt til å forklare deg litt nærmere om hva slags blødning (menstruasjon?), hva slags dose og hvor lenge har du brukt levaxin?

Hehe.. glemte å si når jeg begynte ja..
    Jeg ventet mensen på mandag.. Begynte på Levaxin på onsdag, og fikk så vidt pittelittegranne mensen på onsdag. Rundt den tiden jeg tok min første Levaxin...
    Jeg har ikke blødd en ting siden.. Derfor blir jeg litt stresset.. Itillegg begynte jeg å føle meg svimmel på onsdags ettermiddag/kveld.. Og har vært det litt til og fra hver dag siden...
    Jeg har også fått en metallsmak i munnen til og fra.

Jeg har gått på p-piller hele veien da.. men jeg blir jo litt stresset når det blir slik likevel.
    Men tenkte kanskje det kunne være levaxinen jeg på noen måte reagerte på..

Jeg begynte på 50 mcg

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Jeg tror bestemt at dette er to tilfeldige separate hendelser. En mulighet er at det lave stoffskifte ditt tilslutt kan ha gjort at du har fått redusert blødning og at det tilfeldigvis skjedde samtidig med at du begynte med levaxin. Jeg mener du har brukt levaxin for kort tid til at det skal påvirke menstruasjonen din.
    Svimmelheten og metallsmak...er usikker. Kanskje noen som har hatt bivirkninger av levaxin si noe om det?

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    372

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Jeg tror bestemt at dette er to tilfeldige separate hendelser. En mulighet er at det lave stoffskifte ditt tilslutt kan ha gjort at du har fått redusert blødning og at det tilfeldigvis skjedde samtidig med at du begynte med levaxin. Jeg mener du har brukt levaxin for kort tid til at det skal påvirke menstruasjonen din.
    Svimmelheten og metallsmak...er usikker. Kanskje noen som har hatt bivirkninger av levaxin si noe om det?
    Jeg melder meg ut mht svimmelhet og metallsmak.

Når det gjelder mensen har jeg fått den tilbake hver gang jeg økte med minst 25µg, og det skjedde i løpet av en til to uker. Så jeg vil ikke avskrive muligheten av at en hormontopp har satt i gang en liten blødning. Da er det bare å se om neste blødning kommer et visst antall dager senere -

Lignende tråder

1. Levaxin, mistet mensen
    Av Fredico i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 6
    Siste melding: 05-01-11, 21:55
  2. Mensen hele tida !
    Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 20-10-09, 23:54
  3. Verre ved mensen!?
    Av Evamol i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 03-04-08, 20:25
  4. Helt utslått før mensen
    Av cathrin i forumet Andre hormoner