Jepp, bare se på oss her inne; en hel gjeng med hypokondere, inklusiv meg... :lol:
Joda, hun har nok det. Hennes tråd finner du her:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=11741
Printable View
Jepp, bare se på oss her inne; en hel gjeng med hypokondere, inklusiv meg... :lol:
Joda, hun har nok det. Hennes tråd finner du her:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=11741
Hej Kira vink11 Måske kunne du spørge Bille? Hendes datter, også 21 år (eller rettere var i 2008) er i behandling med Levaxin siden pigen var 20 år. Billes tråd om datteren: Datteren min på 21 år har brukt Levaxin i ett år nå
Når jeg leser denne tråden kjenner jeg meg igjen i mye av det som datteren din sliter med. Jeg har hatt mange av disse symptomer siden tenårene. Spesielt i årene på universitetet tenkte jeg at jeg hadde en form for ADHD/ADD da jeg var så ukonsentrert og klarte ikke samle tankene.
Så jeg tenker at dette kan godt skuldes stoffskiftet. Finn gir gode råd mht blodprøver og utskrift av prøvesvarene. Uansett er det jo noe som må utredes nærmere siden datteren din er såpass syk. Og går dere privat, sats på et av de private legesentrene som har en helhetstilnærming, slik at både mage, allergier, intoleranser og hormoner blir sjekket. Lykke til!
Hei kira07 vink11
Jeg tror det beste for dere begge er å bli undersøkt, og IKKE slå deg til ro selv om prøvene skulle vise at de er "normale". Legen må SE personen med alle sine symptom, ikke KUN et prøveresultat.
Boka "Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av dr. Mark Starr forklarer hvorfor blodprøver ikke gir svar på om du har hypotyreose. Hypotyreose type 2 vises IKKE i en blodprøve.
Det er symptomer som gir indikasjoner og er de viktigste funn. Hypotyreose type 2 er dessuten arvelig så det er godt mulig dere begge har sykdommen.
Jeg er overbevist om at min datter på 26 år, også har hypotyreose. Hun har flere av symptomene til din datter. Dessuten har begge vi - hennes foreldre sykdommen, så dette burde ihvertfall være en indikasjon for fastlegen om å stille diagnosen.
Jeg har gitt min fastlege boka. Den er å få kjøpt på www.capris.no og koster 112 kr. xx9
LYKKE TIL!
Elbeth