For 2 år siden løp jeg ca 3 mil per uke. Målte aldri en ordentlig hvilepuls i sengen med en gang jeg våknet, men tok jo på meg pulsklokke når jeg løp. Brukte å sette meg ned å slappe litt av før jeg løp, og da lå pulsen på 56-60. Det jeg opplevde var at når jeg begynte å løpe fikk jeg lett høy puls og kunne med letthet ligge lenge i et gitt tempo med puls som egentlig ikke er anbefalt. Et av to har derfor skjedd slik jeg ser det:
-Jeg presset meg for hardt (det er jeg veldig god til)
-Jeg har naturlig høy max puls (testet aldri denne)
På det tidspunktet lå FT4 på 16-17 og nå rett før sommeren når jeg følte meg elendig, lå FT4 på 13, med samme dose...Hvorfor?
Jeg ser poenget ditt smgj at kroppen kan være veldig nedslitt. Skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke opplever mer bedring. Jeg har nå vært sykemeldt i snart 4 måneder og har ikke gjort annet enn å slappe av, spise sunt og riktig, ta alle tilskudd som anbefales, øve på å puste riktig, vært hos healer, kjøper hormoner på nett som jeg spiser (pregnenolone), "lurt" legen til å skrive ut HC til meg. Og nå skal jeg til endokrinolog som kommer til å tro at jeg er sprøyte gal og overdossert på stoffskiftehormon. Tror det er derfor fastlegen sender meg dit, slik at han kan slippe å ta kampen med meg...Huff, nå begynner jeg vist å¨bli paranoid også...
Og Kevlin: min puls ble målt til 96 sittende i en stol på legekontoret (jeg følte meg ikke stressa)...ikke rart jeg føler meg sliten... Kan jeg få medlemsskap i paranoiaklubben din:mrgreen: