Viser søkeresultater 71 til 77 av 77
Tråd: Dagens lille slanketips
-
31-10-07, 23:03 #71
Jeg har ikke trent på uker.....og har gått ned til 34/36 i størrelse.....Jeg veier meg ikke lenger. Har ikke ork. Forstår ingenting.....Legger man på seg av trening?? Phuuu......
Kan legge til at jeg er deprimert....• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
01-11-07, 00:37 #72
Næmmen, Yvette da
Hva skjer?
Har du tatt prøver i det siste?
cat
Når jeg er "flink", så går det lang tid før jeg merker det. Og motsatt, når jeg har skeiet ut litt, så merkes heller ikke det med en gang, men kommer senere. Men nå går jo alt i mitt system ufattelig tregt, så...?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
18-12-07, 19:01 #73
ja, jeg forstår dere er forvirra av slanking og reslutatene som ikke er som forventa. man trenger mer kunnskap- mange som er overvektige spiser faktisk lite... men forbrennningengen er ødelagt. husk at det er forbrennningen som fjerner fett, dersom den er lav kan du nesten spise babymat og legge på deg.
les på fedon sine sider om fett forbrenning og hvordan blodsukkeret kan ødelegge for dere.raske karbohydrater som brød, pasta, potet, ris, sukker, øl....osv øker blodsukkeret, og gjør at man åpner fettcelllene til å lagre karbo som fett. det er trist men sant!!!
jeg trodde jeg spiste sundt/lurt i mange år- og bittert nok gikk tilog med på libra kurs og ble feil veiledet til å telle kalorier.men spise masse raske karbohydrater det er viktig å ikke spise så mye karbohytrader da de øker fettlagringsevnen og lagrer alt du spiser som fett. jeg spiste knekkebrød og la på meg på mager kost, eller gikk i hvertfall ikke ned. nå spiser jeg masse bacon og egg til frokost, er deilig og mett hele dagen og går ned. husk å ikke gå bare gå på vekta, man har masse væske i kroppen som påvirkes av mye(saltinntak, mens osv) bruk heller målebånd!! håper noen fler enn meg "ser lyset" og får igang fettbålet-
lyke til folkens!!!!!! håper fler med meg lykkes i å kvitte seg med xtra fett. SÃ… TIL JUL SATSER JEG PÃ… RIBBE OG ALT GOD KJØTT OG FETT, MEN UTEN POTITT!!!!
LAVKARBO-KLEM FRA SNOOPY
-
18-12-07, 23:43 #74
Opprinnelig skrevet av Yvette
Det er musklene dine som har skrumpet da, vet du. Veier mer enn fett de.• Sliten
• Forkjølt!!
• Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet.
• Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.
-
19-12-07, 07:48 #75
må bare skyte inn her: ja det er riktig at muskler veier mer enn fett, men fett har større volum. derfor er en badevekt ikke lurt å bruke som motivasjon, men et måleband!!!
nå har det kommet rimeligere utgaver av de vektene som måler vann% og fett% på apoteket så jeg reklame for!! kansje de er bra??
jeg var på fedon-foredrag i olso for 5 uker siden, ble "frelst" der og fikk en ny innsikt, kjøpte med meg boka "spis deg ned i vekt" av sten sture skaldeman, og forkaster alt jeg har lært om mat fra før, magerprodukter og hyppige måltider er en saga blått, det gjelder å holde bludsukkeretet stabilt LAVT, IKKE STABILT HØYT SOM MED HYPPIGE KARBO MÃ…LTIDER.
gått ned 4 kg på 5 uker på denne natrulige kosten.
sjekk www.lavkarbo.no for mer info..
klem
-
04-01-08, 23:06 #76
Nå har jeg begynt på blodtypedietten og første uken gikk jeg ned 1 kg. Andre uke var det jo jul så da ble det litt utskeielse, men ikke opp i vekt. Så var det jo nyttår... Men nå skal jeg begynne for fullt og skal sende en oppdatering. Skal begynne å jogge også, men peser jo som en hval på land
-
29-03-08, 01:06 #77
http://tynn.no/content/view/17/16/Ferietips for deg som vil ned i vekt
Unngå ferieland som Frankrike, Italia, Spania, Tyskland og USA hvis målet er redusert vekt og ikke mer fett på kroppen. I Frankrike og Italia smaker nemlig maten så godt at du stadig får lyst på en flaske til. I Spania er vinen så billig at du ikke har råd til å takke nei. Og i Tyskland og USA er porsjonene så store at det knapt synes på tallerkenen når du har spist en normal mengde mat.
Synes den var spesielt artig: "I Frankrike og Italia smaker nemlig maten så godt at du stadig får lyst på en flaske til."
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
om lille meg
Av Reven i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 15-04-07, 15:24 -
LILLE PUSENS SKREKKOPPLEVELSE
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 30-09-06, 22:11
Svar med sitat
Bokmerker