Viser søkeresultater 61 til 70 av 129
Tråd: B12-vitamin
-
27-04-07, 20:44 #61
-
27-04-07, 23:56 #62
Trop Be er på resept.
Har ikke vært i Sverige etter B-12, og det var jo en posting ang. B-12 i Sverige en stund siden, har ikke bokmerket den...
-
28-04-07, 02:12 #63
Vet at det har vært mye snakk om B12 i Sverige og at de er lenger fremme enn norske helsevesen ang det.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
28-04-07, 10:26 #64
De har hatt tabletter der i mange mange år, og noe sånt var helt ukjent i Norge helt til man fikk Trio-be.
Her er for eksempel litt lesestoff fra eyr: http://www.google.no/search?sourceid=na ... e:uib%2eno
men de snakker fremdeles bare om mangel, stor mangel av B-12. Ikke om dem som blir bedre av B-12 enda tallene er innenfor.
-
28-04-07, 14:47 #65
Det er jo det de pleier legene... ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
29-04-07, 21:31 #66
hei
har gått syk siden 2003 og havnet på attføring og hele den pakka...fant ut at prøvene mine på B12 gikk sakte men sikkert nedover..formen og...har nå fått B12 ditt jeg mente jeg burde ligge,(ca.460)og nå begynner jeg i ny jobb på onsdag,full stilling,har aldri følt meg så bra som jeg er nå...
så jeg mener at for meg henger dette tett sammen med resten av stoffskiftet så nå våker jeg over prøvene mine som en hauk...en god vårkveld til dere alle..
-
30-04-07, 16:27 #67
jeg venter ikke på legen...finner ut ting som jeg kjenner på kroppen min at sånn funker det for meg..hjelper ikke mye om alle prøver ligger innenfor normalverdien,hva nå en det betyr da
,så lenge ikke kroppen min er i form..etter å ha levd med denne sykdommen på godt og vondt siden 1998 så har jeg fått et avslappet forhold til blodprøver..
stikker ivei og tar de hver 3. mnd som jeg skal men legger lista selv etter hvordan jeg føler meg..og i full forståelse med min lege..tross alt jeg som drar rundt på denne skakkkjørte kroppen..oi da...litt mye k-er her..samma det...ler...håper du finner ut av det...
-
30-04-07, 17:15 #68
Bryr meg vel ikke så hardt om blodprøver jeg heller. Men dette skulle være et eksperiment. Ville se hvor raskt B12 vediene mine sank igjen ;-) Greit å vise slike ting til legen
Jeg både startet og sluttet behandlingen på eget iniativ ;) , men jeg vil at legen skal være klar over hva jeg driver med.
En ting denne testen av B12 har klarlagt er at jeg tar opp emner via tarmsystemet. Og det var en god nyhet syntes jeg
Hilsen Anne Ma
-
30-04-07, 18:15 #69
jepp
samme med meg,glad for at jeg ikke har noe feil der med tarmene...var spent på det fordi jeg har en mage som ikke er normal...spiser jeg vanlig middag så må jeg bare fly i full fart etter en halv time..
så jeg holder meg inne med "kakua" som vi sier oppi her...les; brød!!hehehe...så over prøvene mine nå på B12,fra -03 og fram til i fjor sommer hadde B12 sunket pent og pyntelig fra 460 og ned til 259...merket det først på doflyinga..så sliten av ingenting og følte meg ikke som meg liksom...var i tyskland og kjøpte B12 der og fikk ei jeg jobber sammen med til å oversette til norsk for meg da...de var mye sterkere enn de vi kjøper her i helsekost..og det gjorde susen.. legen syntes det var ok,da slapp jeg stikkene fra B12 sprøyta..
så nå er neste skritt å finne ut av den magen...føler at det ligger noe der som det kan gjøres med...intuiasjonen min sier meg at jeg vil bli enda bedre hvis jeg får orden på den..
-
01-05-07, 00:00 #70
Jeg er rimlig heldig der da
Ingen store problemer med magen. Litt løs til tider, men absolutt til å leve med
Blir spennende å se nå om jeg merker bedring raskt etter å ha startet opp igjen.. he he he. Skal ikke mye til for å skape bedring i dette livet mitt
Hilsen Anne Ma
Lignende tråder
-
D-vitamin..........
Av Tiffen i forumet D-vitaminSvar: 6Siste melding: 18-11-08, 13:05 -
B6 vitamin
Av Bille i forumet B-vitaminerSvar: 2Siste melding: 30-10-07, 20:44 -
Ble satt på en hestekur på 4000 I.U. D-vitamin daglig
Av milla i forumet D-vitaminSvar: 21Siste melding: 16-06-06, 23:36
Svar med sitat

Bokmerker