Side 7 av 9 Først 123456789 Siste
Viser søkeresultater 61 til 70 av 86
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Lavt stoffskifte? symptomer og blodprøver

Sitat Opprinnelig skrevet av coco Vis post
    Har fått utskrift fra tidligere prøver nå:

S-TSH (0,3-4,5):

2005- 3,9
    2007- 3,2
    2010- 2,3
    2011: 2,49
    2015: 2,26

S-FT4 (11-24):

2005- 15
    2007- 12
    2010- 13
    2015- 16

S-Anti-TPO <60: 2010- 34

Kortisol i spytt:

2010- morgen: 26 (6-29)
    kveld: 4 (2-15)

2012- morgen: 10,8 (3.5-27)
    kveld: 6,7 (<6)

Serotonin: 2012- 62 (65-550) lav
    Dopamin: 2012- 21,7 (17-30) lav
    Nagalese: 2012- 1.30 (0.32-0.96) høy

I tillegg har dem funnet masse allergier og jevnt over høyt kolestrol.
    (Har mange andre prøve-resultater også, men vet ikke hva som evt. kan være aktuelt.)

Noen som kan hjelpe med å analysere disse resultatene?

takk
    Jeg kan iallfall si at min lege (den private som har tonnevis av erfaring på dette) sa til meg da jeg kom med positiv anti-tpo og ny diagnose (diagnostisert da TSH var litt over 6). Privatlegen fortalte at med de symptomene jeg hadde 3 år forut, med da tsh 2,5 så hadde han kommet til å starte en prøvebehandling allerede da.

Det som forvirrer meg er at du ikke har positiv anti-tpo i følge de blodprøvene som er lagt inn. Jeg synes da det er rart at ikke denne er målt flere ganger - ei heller andre antistoffer? (Det virker litt som legen din ikke vet særlig om hva som bør sjekkes ifht det å ha stoffskiftesymptomer uten å ha noen tydelig årsak... )
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Troms
    Alder
    46
    Meldinger
    28

Angry Sv: Lavt stoffskifte? symptomer og blodprøver

konklusjonen er vel at det finnes ingen fasit svar. ingen kan si om jeg har lavt stoffskifte eller ikke.
    så har derfor, i håp om et bedre liv, besluttet å begynne på erfa thyroid 60mg/dag.
    takker for alle svar og hjelp

etter mye vurdering bestemte jeg meg for å prøve en test-periode med erfa.
    har brukt det 3 dager nå, 60mg på morgenen hver dag.
    merket effekten allerede etter første dagen. hadde masse energi, tiltakslyst og fikk nesten ikke sove.
    våknet tidlig dag 2, uten å ha sovet godt. tok erfaen min og hadde en god dag. mer energi og utholdenhet enn vanlig. følte meg generelt lettere i kropp og sinn (spesielt første del av dagen)
    men idag (dag3) våknet jeg etter en natt full av grusomme mareritt, muskelspenninger, hodepine,tåkesky, dårlig humør og generelt i elendig form. kan ikke huske sist jeg var så dårlig som dette.

er det normalt at det kommer dager som dette i oppstartsfasen?
    øke/minske dosen?
    hvor lang tid tar det normalt før man får full effekt av erfa?

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Arrow Sv: mine 3 først dager på erfa thyroid

Heisann

Riktig medisin - feil fremgangsmåte
    Med tyroid gjelder det å skynde seg langsomt, hvis ikke kan man svi for det i lang-lang tid

Har du lest Meretes side Anbefales

Tenker at de tråden til Kristine68 ligner din situasjon:
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Dette er ikke en lege som kan Thyroid
    Har denne legen sjekket binyrebarken din

Å gå rett på en så høy dose ... du kan bli verre enn noen gang før - fordi;
    hvis ditt kortilsol (ref binyrebarken) er ute å kjøre så vil de store T3 dosene bli for tøfft å klare for en utslitt kropp.

Vet ikke hvordan det er for deg å lese engelsk.. - er det litt tungt, så kjør teksten en tur i Google translate :
    http://www.stopthethyroidmadness.com...patients-make/

19 Mistakes Patients Make (or their Doctors make for them!)

#13: GOING UP WITH DOSAGES WAY TOO FAST.
    This was observed a few years ago: a doctor put his patient on desiccated thyroid.
    One grain,
    then 2 grains,
    3 grains,
    4 grains,
    5 grains,
    then 6 grains.
    But the problem was that he did this within 4-5 weeks!
    OUCH.
    He started to find himself majorly overdosed with symptoms to match (high heart rate, sweating).
    He had to stop for a few weeks… then resume again at one grain and do it
    the right way–approx.
    1/2 grain raise every two weeks,
    slowing down in the 2-3 grain area
    (and for some, slowing down on even lower amounts).

1 grain = 60 mg -
    Korrekt oppstart er 1/2 grain;
    men legen din har satt deg på 3 grain allerede..

psssst: det finns ikke noe "samme dose" mtp syntetisk T4 (Levaxin) vs Tyroid
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Hej coco Det bliver et langt svar, men du har jo stillet mange spørgsmål...

Den 13. februar skrev du:

legen min mente at det ikke var nødvendig å teste anti-tpo, da jeg hadde fått påvist antistoffer før.
    Jo, der var påvist TPO-antistoffer før, men med et antal der ligger under, hvad det skal være for at tyde på autoimmun stofskiftesygdom. Men det så jeg først i indlægget, du har postet i torsdags... mens nedenstående svar til dig, skrev jeg to dage før, så nu må det korrigeres...

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    ... men en ting er dog helt sikker at svare på ("årsaken til mine problemer i ca 10 år") - du (coco) har Hashimotos thyroiditt - Hashimotos sykdom, og uanset at dine blodprøver TSH og FT4 er "normale", er du i virkeligheden alligevel klinisk syg, fordi du samtidigt har så mange klassiske, og typiske for Hashímoto's symptomer.

Ordet "klinisk" betyder at sygdommen er umiddelbart synlig, ledsaget af mærkbare symptomer og kendetegn i det "virkelige" liv, modsat de kendetegn som kun kan erkendes/bekræftes ved hjælp af laboratorieundersøgelser, eller medicinsk udstyr som f.eks. røntgen, scanning osv.
    Medmindre dine TPO-antistoffer er steget i mellemtiden siden 2010 da dit anti-TPO er blevet målt den eneste gang, kan det ikke være Hashimoto's idet den eneste taget blodprøve viser kun tallet 34 (ref. <60). Derfor kan disse "typiske" symptomer alligevel forekomme, af andre grunde end Hashimoto's.

Har fått utskrift fra tidligere prøver nå:

S-TSH (0,3-4,5):

2005- 3,9
    2007- 3,2
    2010- 2,3
    2011: 2,49
    2015: 2,26

S-FT4 (11-24):

2005- 15
    2007- 12
    2010- 13
    2015- 16
    Det ser ud til at dit stofskifte stiger lidt iflg. TSH, men iflg. FT4 er stofskiftet det samme som før, endda med lidt udsving nedad... Det er ikke godt nok, men jeg tror, at lige nu er der andre ting du trænger til at få opklaret først (læs længere ned i dette svar), idet disse "andre ting" kan være medvirkende til at dit stofskifte viser så sløv en funktion.

S-Anti-TPO <60: 2010- 34
    Hvis dit anti-TPO fortsat befinder sig under 60, da har du ikke autoimmunt lavt stofskifte (Hashimoto's)

Kortisol i spytt:

2010-
    morgen: 26 (6-29)
    kveld: 4 (2-15)

2012-
    morgen: 10,8 (3.5-27)
    kveld: 6,7 (<6)
    Kortisol i spyt går den forkerte vej - morgen-cortisol falder (det er skidt), mens aften-cortisol stiger (heldigvis ikke så meget).

Du har brug for, en gang til at få målt cortisol i spyt, men denne gang bed om prøve-kit med 4 prøveglas, så der bliver 4 tidspunkter på døgnet, dit cortisol bliver målt. Det giver det bedste billede af, hvordan dine binyrer fungerer over 2/3 del af døgnet. Lad dig ikke tale fra det. Det er vigtigt. Specielt når dit morgen-cortisol er blevet mere end halveret på bare 2 år mellem 2010 og 2012.

Hvis tendensen er fortsat siden dengang, kunne alene dette forklare mange af dine symptomer, foruden at det også kan være tegn på en decideret binyre-sygdom, som helst bør tages skridt til at udelukke, i bedste fald.

Serotonin: 2012- 62 (65-550) lav
    Dopamin: 2012- 21,7 (17-30) lav
    Det her er meget mere kompliceret at tage fat i. Serotonin og dopamin er neurotransmittere. Neurotransmittere er signalstoffer som frigøres fra synapser (synapser er kontaktflader mellem to nerveceller) og overfører signal-impulser mellem neuroner (neuroner er en type celler, nervesystemet er opbygget af ). Neurotransmittere er "bærere" af "ordre" til, fra og mellem andre celler i kroppen, såsom muskelceller, kirtelceller osv. Nervesystemet kan sammenlignes med en kæmpe telefoncentral, hvor neurotransmittere agerer som de impulser som får telefonen til at ringe, når der er et opkald, og videre - de impulser, som elektronikken "oversætter" til stemme, ord og beskeder. (Groft forenklet, lidt som en godnathistorie, men ellers kan det blive ganske svært at fatte.)

Fordi dine værdier af serotonin og dopamin er lave - bliver beskeder fra nervesystemet forvrænget, eller slet ikke når frem. Dine celler modtager en masse "opkald" uden indhold - som når telefonen ringer uden at der er nogen i røret... Eller opkaldene er forvrænget. Og så er der, at en hel skov af dine celler i forskellige organer, muskler osv. ikke aner hvad de skal, fordi ordren fra nervesystemet kommer frem til destinations-celler i brudstykker, eller slet ikke kommer frem. Resultatet bliver at en masse af kropsfunktioner og de mentale funktioner bliver forstyrret eller ødelagt...

Nogle af tilstande forekommende (ikke nødvendigvis alle på en gang) ved lav serotonin:
    - træthed,
    - søvnforstyrrelser
    - forstyrret appetit, sukkertrang
    - lav kropstemperatur (lav varme-tolerance)
    - lavt blodtryk
    - lav libido
    - depression, selvmordstanker, "vinterdepression"
    - irritabilitet ("kort lunte")
    - følelser af mindreværd
    - humørsvingninger
    - fobier, tendenser til tvangstanker/handlinger, overfølsomhed over for lys og støj
    - muskelspændinger, smerter
    - mave-/tarm krampe
    - m.m.

Nogle af tilstande forekommende (ikke nødvendigvis alle på en gang) ved lav dopamin:
    - ADHD
    - depression
    - søvnforstyrrelser, besvær med at vågne om morgenen
    - ubeslutsomhed, apati, melankoli, ligegyldighed, kan ikke føle glæde
    - koncentrationsbesvær
    - forstyrrelser af lugtesansen
    - impotens eller lav libido
    - kognitive forstyrrelser som langsomt tænkende og indlærings-besvær
    - social fobi eller social fremmedgørelse
    - psykologiske forstyrrelser som mistænksomhed, pessimisme
    - lav smertetærskel, muskelstivhed, sitrende muskler, balanceproblemer
    - autisme
    - m.m.

(kilder - rigtig mange, du nok alligevel ikke orker at læse lige nu)

Spørgsmål nu er om de lave neurotransmittere - serotonin og dopamin - er medfødte/arvelige eller "erhvervede", som f.eks. lav serotonin som en bivirkning af antidepressiv behandling (hvis det ikke oprindeligt var lav serotonin som var årsagen til depression).

Det er sørme svært at give dig en forklaring som kan løse "det hele". Det er alt for kompliceret og frem for alt: det er din læges opgave at standse; se på disse tal; undre sig; prøve at finde en forklaring; finde en speciallæge stærk i neurotransmittere og sende dig videre i systemet, til en bred udredning.

Dette er det medicinske problem, der kan være skyld i de fleste af dine symptomer (uanset lavt stofskifte eller ej), foruden rigtig dårlige udsigter for dit fremtidig helbred. Du må videre i systemet, og det kan kun gå for langsomt...

... hvad sagde din læge til disse lave tal for serotonin og dopamin?

Hvis han har ikke kommenteret på disse resultater, bed ham om at gøre det, og finde ud af, hvor i systemet findes rette kompetencer der kan hjælpe dig. Der er ingen vej udenom. Du får det værre og værre, hvis du ikke hurtigst muligt får ordentlig lægehjælp.

Man kan bebrejde lægen at han ikke har reageret på disse tal, men man kan ikke bebrejde ham at han ikke har specialviden om neurotransmittere. Det hører lige som ikke med i den viden-platform, fastleger arbejder på. Men så må de sende patienterne videre.

Du har fået målt serotonin og dopamin for 3 år siden. De skal måles nu igen, for at se om de er lige så lave som sidst, normale igen, eller endnu lavere end sidst.

Nagalese: 2012- 1.30 (0.32-0.96) høy
    Og så til det VIGTIGSTE lige nu... det er rigtigt skidt når Nagalase er for højt.

Nagalase står for alpha-N-acetylgalactosaminidase og er et enzym som produceres af virusser og mutterede celler. Nagalase er således et enzym som direkte er forbundet med angrebet fra et eller flere invaderende virusser, der bl.a. kan speede op uønskede cellemutationer, der så producerer endnu mere Nagalase.

Også Nagalase blev målt hos dig for 3 år siden, og den skal måles igen for at se om den er faldet, eller steget endnu mere end den var før (1.30).

Jeg vil foreslå dig, at du glemmer stofskiftet i en måned eller to, og i stedet presser du på, først at få opklaret dine neurotransmittere - serotonin og dopamin. Og endnu vigtigere er, at du igen bliver testet for Nagalase, og det kan kun gå for langsomt.

Jeg vil foreslå at du kontakter din læge allerede i morgen og be'r om rekvisition til analyser af:

- Nagalase
    - serotonin*
    - dopamin*
    - test-kit med 4 (ikke kun 2) prøveglas for måling af cortisol i spyt
    - fuldt D-vitamin-status**
    - jod i døgnurin ***
    - anti-TPO ****

* at dømme ud fra din egen beskrivelse af hvordan du har det, er serotonin og dopamin næsten sikkert, fortsat for lave.

** nu du alligevel er i gang, fordi lav serotonin og dopamin kan forekomme alene pga. D-vitaminmangel, og i så fald ville det være lettere, hurtigt at gøre noget ved det, end hvis det viser sig at være af anden årsag.

*** Denne analyse (så vidt jeg ved) udføres kun i Oslo: http://www.oslo-universitetssykehus....od-i-urin.aspx og det er meget vigtigt at undersøge, fordi alene jodmangel kan forårsage enorme forstyrrelser i neurotransmittere. Tænk over det, beslut dig, og hvis beslutter dig for du vil have målt jod i døgnurin - lad lægen ikke tale dig fra det.

**** for at afklare OM du har Hashimoto's eller ikke, fordi iflg. analyse fra 2010 har du ikke Hashimoto's.

Jeg kan love for, at lige nu kan fokus på lavt stofskifte vente til senere. Kombinationen af forstyrrelser i serotonin, dopamin, D-vitamin og jod kan generere et bredt vifte af symptomer, der til forveksling kan ligne hypothyreose, så få det afklaret først.

Nagalase er en helt anden sag, det haster vældigt med at få undersøgt, så hurtigt som muligt.

Når du har fået resultater af disse analyser, kan vi "snakke" igen, ikke mindst hvis din læge fortsat sidder på hænderne, i tilfælde af at prøverne kommer tilbage med lignende resultater som de allerede foreliggende fra 2010-2012. Jeg håber dog at han vågner op og begynder at hjælpe dig. En læge, der har rygrad til at behandle sine patienter med Erfra Thyroid, kan ikke være ringe.

Håber at du allerede i morgen får den sag i gang.
    Lykke til. Krydser fingre.
    Sist endret av Anisa; 22-02-15 kl 16:36
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: mine 3 først dager på erfa thyroid

Har du lest Meretes side Anbefales
    Meretes Tyreoidea-side findes her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=15933

Tenker at de tråden til Kristine68 ligner din situasjon:
    Kristines tråd findes her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=17158

Jeg tror dog ikke at coco orker at læse så meget, i den tilstand han er lige nu...

Coco Prøv at forestille dig kroppen som en lang række dominobrikker, som i en sund krop - står alle ret op. I en syg krop er alle dominobrikkerne væltet og ligger ned. Og så er det at Erfa-hormon-molekyler kommer ind, og begynder at rejse op dominobrikkerne - en ad gangen. Det kan tage lang tid, inden hele domino-rækken igen står oprejst som før. Ting Tager Tid, og det er sjældent at en pille, uanset Erfa - kan trylle det hele godt igen fra starten.

Som regel er det sådan, at jo længere man var syg inden starten af behandling, jo længere tager det at blive permanent bedre igen. Derimod hvis man bliver behandlet med Erfa allerede da sygdommen er brudt ud, er der en fair chance at man kommer sig af sygdommen næsten helt, og hurtigt. Men du skriver selv at det mindst er for 10 år siden at du blev syg... så lynhurtigt kan det ikke gå med bedringen, desværre.

Mit råd til dig er (lige nu), at du tager din Erfa-pille - 60 mg - når du skal sove til natten. Kroppen nyttiggør thyreoideahormoner bedst om natten. Noget andet er, at når du tager Erfa-pillen om morgenen - da konkurrerer den med dit morgen-cortisol, som er jo halveret siden 2012 (skrev i din signatur-tråd om). Prøv derfor hellere tage Erfa til natten, hvor den får mere fred til at arbejde, end om morgenen. Lad nogle dage gå med nat-erfa og se hvad der sker.

Thyroideahormoner i Erfa er (i modsætning til Levaxin) bundet til proteiner, og frigives kun langsomt, molekyle for molekyle. Efter et par dages tilvænning burde du ikke have søvnproblemer pga. skifte til nat-medicin.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Troms
    Alder
    46
    Meldinger
    28

Standard Sv: mine 3 først dager på erfa thyroid

Heisann

Riktig medisin - feil fremgangsmåte
    Med tyroid gjelder det å skynde seg langsomt, hvis ikke kan man svi for det i lang-lang tid
    så 30 mg i 2 uker er bedre å starte med da?
    hvor lang tid tar det for t4 blir konvertert til t3 og hvor lenge er vanlig prøveperiode?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Coco Prøv at forestille dig kroppen som en lang række dominobrikker, som i en sund krop - står alle ret op. I en syg krop er alle dominobrikkerne væltet og ligger ned. Og så er det at Erfa-hormon-molekyler kommer ind, og begynder at rejse op dominobrikkerne - en ad gangen. Det kan tage lang tid, inden hele domino-rækken igen står oprejst som før. Ting Tager Tid, og det er sjældent at en pille, uanset Erfa - kan trylle det hele godt igen fra starten.

Som regel er det sådan, at jo længere man var syg inden starten af behandling, jo længere tager det at blive permanent bedre igen. Derimod hvis man bliver behandlet med Erfa allerede da sygdommen er brudt ud, er der en fair chance at man kommer sig af sygdommen næsten helt, og hurtigt. Men du skriver selv at det mindst er for 10 år siden at du blev syg... så lynhurtigt kan det ikke gå med bedringen, desværre.

Mit råd til dig er (lige nu), at du tager din Erfa-pille - 60 mg - når du skal sove til natten. Kroppen nyttiggør thyreoideahormoner bedst om natten. Noget andet er, at når du tager Erfa-pillen om morgenen - da konkurrerer den med dit morgen-cortisol, som er jo halveret siden 2012 (skrev i din signatur-tråd om). Prøv derfor hellere tage Erfa til natten, hvor den får mere fred til at arbejde, end om morgenen. Lad nogle dage gå med nat-erfa og se hvad der sker.

Thyroideahormoner i Erfa er (i modsætning til Levaxin) bundet til proteiner, og frigives kun langsomt, molekyle for molekyle. Efter et par dages tilvænning burde du ikke have søvnproblemer pga. skifte til nat-medicin.
    takk anisa og kevlin. svarene deres hjalp meg veldig.
    er fortsatt dårlig og har hodepine, men bedre nå.
    da jeg våknet var jeg et vrak! som om jeg måtte "betale tilbake" den energien og motivasjon jeg har hatt de 2første dagene. kroppen streiket.
    prøver på 30mg før leggetid idag da og ser hvordan responsen blir på det.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: mine 3 først dager på erfa thyroid

da jeg våknet var jeg et vrak! som om jeg måtte "betale tilbake" den energien og motivasjon jeg har hatt de 2 første dagene. kroppen streiket.
    He, he... Velkommen i klubben. Jeg tror, at der er et utal af folk her - som i begyndelsen af bedring - brændte de gode dage af på en gang, euforiske af at blive mindet om, hvordan det føles at have det bedre... Også mig selv .

Selv om du føler dig fuld af energi og pludselig kan genkende dig selv fra gamle dage osv. - alligevel vær god ved dig selv og spar på kræfterne og aktiviteterne, hvis regningen ikke skal komme næste dag, og nogle gange også i flere dage.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Troms
    Alder
    46
    Meldinger
    28

etter en lang, tung dag føler jeg meg litt bedre igjen.
    jeg har tatt så uendelig mange prøver gjennom mange år hos mange forskjellige leger.
    Har forklart situsjonen min like mange ganger, og føler ikke jeg kommer noen vei.
    Fastlegen min kan nemlig ikke disse tingene som dere kan, og blir somregel bare snakk om antidepressiva.
    Men skal prøve å få time på en privat klinikk, og få tatt de prøvene.

Er det andre ting jeg burde teste? ønsker å få tatt ALT denne gangen
    trenger jeg alle disse: http://www.stopthethyroidmadness.com/lab-values/
    Blir testene "riktig" , nå som jeg har spist erfa 3 dager?

(tusen -lig takk for all respons! Er fantastisk å få hjelp av så flinke folk)

Medlem siden
    Oct 2013
    Sted
    Østfold
    Alder
    47
    Meldinger
    494

Jeg tenker at om du finner en privat lege som _vet_ hvordan NDT (Erfa) virker, så spiller det ikke noen rolle om du har spist Erfa i 3 eller 3333 dager. Det viktigste er at du ikke tar Erfa siste 12 timene før prøvetaking, og at du tar prøva så tidlig som mulig om morgenen.

Jeg tror neppe en lege vil rekvirere "alt" av prøver. Jeg husker ikke forhistorien din, så jeg kan heller ikke anbefale noen spesifikke prøver. Men en lege som er ny for deg, vil prøve å bli kjent med deg, og ta en god del prøver uansett (litt avhengig av legens fokusområde og interesser). Tenk igjennom hva du først og fremst ønsker svar på, og nøst videre derfra. Har du antistoffer (anti-TPO, anti-TG og/eller TRAS), så skal man (i mine øyne) først og fremst medisinere slik at pasienten føler seg frisk. Jeg ser en sterk tendens til at leger i nord ikke vil innse at antistoffene kan gi stoffskifteproblemer, selv om prøvene ellers er "normale".

Jeg mener å huske at du sliter litt med binyreproblematikk? Dersom det ikke er alvorlig, så kan det hende det løser seg selv med Erfa. Det gjorde det med meg, og ganske så fort også!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Lavt stoffskifte? symptomer og blodprøver

Er det andre ting jeg burde teste?
    Hej coco Kan det passe, at du har overset et af mine svar til dig?

Prøv at læse nederst i indlæg #19, fordi i hvert fald en blodprøve haster det meget at få taget igen... tillige med 4 andre prøver.

Side 7 av 9 Først 123456789 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 3
    Siste melding: 06-07-12, 00:08
  2. hjelp med blodprøver, symptomer på lavt stoffskifte
    Av Emily i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 22-02-12, 08:20
  3. Symptomer på lavt stoffskifte?
    Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 50
    Siste melding: 15-06-10, 22:11
  4. Sønn med symptomer på lavt stoffskifte men blodprøver innenfor normalen
    Av sisi i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 3
    Siste melding: 07-04-10, 10:16
  5. Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 0
    Siste melding: 17-02-10, 10:06

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn