Viser søkeresultater 51 til 51 av 51
-
18-12-07, 23:25 #51
Jeg synes det var viktige opplysninger Anisa bragte til torgs her.
Statistikk er sannhet og er så lett å glemme mitt opp i en debatt hvor saker bringes ut av fokus og tilsløres.
Jeg synes en tolking av samme statistikk kan tyde på at vi er for mye opptatt av hverandre og for lite opptatt av å bygge fellesskapet - hvis man kan si det på en positiv måte.
Fellesskap er ikke noe som bare blir - vi må konstruere det.
Og vi må like hva vi ha konstruert.
Det er viktig å tilhøre et trygt fellsskap hvor man kan fremføre sine og andres saker på en konstruktiv måte - rettet mot bestemmende myndigheter. Jeg synes det er vanskelig å se at man skal samarbeide med dem som er ansvarlig for den situasjon vi er mitt oppe i. Vi må sette våre krav - de må høre dem.
Det hadde vært godt å ha en forening som gjorde dette på vegne av oss.
Vi må selv bestemme dette fellesskapets rolle og jeg synes det nettopp er det vi prøver her på forumet, ved å stå sammen og kommiunisere.
Jeg vil jo gi ros til Sonja og baremei for at de klarer å ha litt is i magen å ikke avbryte dialoger i utide. Mye god kommunikasjon har fått utvikle seg nettopp derfor.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25
Svar med sitat

Bokmerker