Viser søkeresultater 41 til 50 av 77
Threaded View
-
12-10-05, 19:55 #2
Jeg har brukt Armour i litt over 1 år og vært veldig fornøyd til i sommer. Etter det har framgangen stoppet, og faktisk gått litt tilbake.
Jeg tok blodprøver for 1 uke siden, og ringte og fikk svarene i dag. men hun som svarte på legekontoret hadde ikke referanseverdiene.
TSH 0,2
FT3 4,7
FT4 11
Å øke dosering med Armour virker ikke bra på meg. På dosering over 2 1/2 grain om dagen så følte jeg ubehag i kroppen. Og sov urolig om natten og ble mer uopplagt.
De siste mnd har jeg følt meg konstant "fyllesyk" uten noe moro og begersvinging. Heldigvis har jeg ikke vært deprimert. Jeg er bare trøtt og uopplagt, og fysisk i dårligere form. Har nesten sluttet helt å sykle, jobben tar all kraft fra meg.
Derfor tenkte jeg å prøve med litt Levaxin eller noe annen T4 i tillegg. Har merket noe å si? Er Levaxin spesielt dårlig? Jeg hadde stående en liten rest med 150 mikrogram Levaxin fra da jeg brukte det.
Delte en tablett i to og tok i dag ettermiddag. Det var ikke bra. Jeg følte et ubehag i kroppen. Ikke noe hete eller skjelvinger, bare en generell følelse av at noe ikke er rett.
Vet ikke hva jeg skal spørre legen om til timen neste uke. Jeg bør kanskje be om et annet merke enn Levaxin?
Tenkte å prøve 2 grain Armour og 50 mikrogram T4 i et par mnd. Hva tror dere om det?
Det er vel ikke mulig å skaffe naturlig framstilt T4?
Må bare si at legen min er veldig dyktig, men han har ingen andre pasienter på Armour, og har latt meg styre doseringen stort sett selv, ut ifra hvordan jeg føler det på kroppen. Han vil sikkert endre medisineringen, men jeg er usikker på hva jeg skal be han om...
Lignende tråder
-
Sover bort dagen
Av Yvette i forumet SøvnSvar: 17Siste melding: 08-03-11, 14:28 -
Operert med påfølgende lavt stoffskifte
Av Sofiemor i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 37Siste melding: 20-12-09, 01:19 -
Patrick Swayze er gået bort
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 16-09-09, 14:06 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 19:10 -
Jeg trodde at når man opererte bort skjoldkjertelen så bla stoffskifte lavt. Feil?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 8Siste melding: 11-04-05, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker