Viser søkeresultater 31 til 37 av 37
-
24-01-10, 16:27 #31
Sv: Nye norske thyroid kapsler
jeg har postet på det hollandske forumet på engelsk før og fått svar, og også lest via google translate.
Har du en link kan vi lese den via google translate.
Jeg utelukker ikke at det er skjedd noe der nede.
Jeg hørte at de fikk beskjed om å ikke selge ti utlandet lenger for at de hollandske pasientene ikek skulle gå tomme.
-
24-01-10, 16:37 #32
Jeg husker dessverre ikke hvilket forum jeg leste på.
Dette er eposten jeg fikk fra apoteket:
from Wilhelmina Apotheek <info@wilhelminaapotheek.nl>
to ....
date Wed, Dec 2, 2009 at 11:51 AM
subject RE: Thyreoidum
Hello,
I regret to tell you that the health inspection told us to stop with the production of this product because it it not included in the health protocols. I cannot tell you through which channels you can get the thyreoidum elsewere..
Sorry that i cannot help you.
Best regards,
Dhr. ....
Burg. Reigerstraat 47, 3581 KL Utrecht
Tel 030-2513712 Fax 030-2516012Har brukt syntetisk levaxin i årevis og ble tydelig bedre med naturlig Thyroid.
Har også ME, men det er ingen grunn til å la være å bli så bra som mulig...
-
24-01-10, 17:02 #33
Interessant. Har noe med offisielle behandlingsprotokoller å gjøre antar jeg.....t4 only.
-
24-01-10, 18:36 #34
Nora. Jeg ved at jeg lyder som en krage, der altid vejrer efter dårlige nyheder... Men det har altså slået mig allerede da det hele startede (med ændring af formlen på Armour), at alting faldt mystisk nok sammen med at medicinalindustriens mange tusinde patenter var ved at udløbe og der er gået panik i bestyrelseslokalerne rundt omkring i verden. Jeg tror det er bagsiden af samme sag, som da Codex alimentarius er blevet undfanget osv.
Lægemiddelindustrien leder febrilsk efter nye produktområder og dertil hører med, at virkningsfulde lægemidler (som Thyroid) har ingen interesse, da de helbreder folk og raske mennesker har ikke brug for industriens patent-lort. Derfor vil de udrydde hvad der truer deres egne produkter + de vil lægge deres klamme hånd på kosttilskud, vitaminer, urter m.v. fordi forebyggelsen tjener man ikke penge på, medmindre man får eneret på det, gør det receptpligtigt og kan brødføde de millioner af korrupte lægesjæle til at hjælpe sig.
Jeg tror at korstogtet mod Thyroid er en del af disse tiltag og jo senere vi dumme mennesker indser det, jo bedre for medicinale kolosser og deres aktionærer, hjulpet hele vejen igennem af de dumme politikere vi selv havde stemt til magten.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
24-01-10, 20:34 #35
Man kan jo bli konspirasjonsteoretiker av mindre enn Codex Alimentarius! Jeg prøvde å sjekke politiske partier og deres holdning før valget, men pussig nok er det ingen som vet noe om ting som kan bli norsk lov før man får sukk for seg. (I forbindelse med debatten EUs datalagringsdirektiv får man f.eks. inntrykk av at det er et mål i seg selv å ikke legge ned noe veto eller reservere seg selv når vi kan. Flott.)
Jeg er ikke i tvil om at det fins de som utnytter systemer til egen vinning uten hensyn til liv og helse. Codex er jo i utgangspunktet et privat initiativ som jobber med handelsavtaler, så vidt jeg har skjønt, ikke et offentlig organ som konser på forbrukersikkerhet.
Jeg syns ikke det er vanskelig å tro på at regelverk for legemidler kan være like basert på bukken og havresekken.
Når det gjelder naturlig thyroid, tror jeg det er essensielt at det får offentlig fokus og oppmerksomhet så det ikke kan forsvinnes sånn uten videre.Har brukt syntetisk levaxin i årevis og ble tydelig bedre med naturlig Thyroid.
Har også ME, men det er ingen grunn til å la være å bli så bra som mulig...
-
24-01-10, 22:49 #36
Så kan man jo dele opp medisinindustrien i syntetindustri og den industri (må man vel kalle den) som baserer sine legemidler på naturlige råstoffer.
Det er vel i hovedsak dem krigen står mellom.
Og det er vel ingen tvil om hvem som favoriseres, hvem som har den støreste lobbyvirksomhet, hvem som har flest representanter ute på legekontorene . . .osv.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
23-12-11, 15:32 #37
Sist endret av Elbeth; 23-12-11 kl 16:12
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Endokrinologer godkjente av Den Norske Legeforening
Av Mod i forumet EndokrinologerSvar: 7Siste melding: 14-09-11, 15:12 -
Er ferdig utredet i det norske helsevesen for borreliose....
Av Cannari i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 7Siste melding: 02-02-10, 16:21 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Pasientberetning i Tidskrift for Den norske Lægeforrening
Av Irbi i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 19-09-06, 11:37
Svar med sitat
-lig hilsen Elbeth

Bokmerker