Side 4 av 4 Først 1234
Viser søkeresultater 31 til 33 av 33
    Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Standard Sv: Kosthold med Vigdis

Henger meg på dere her ang. kosthold jeg. Jeg får også plager av hvete (gluten) og melkeprodukter. Og lever for tiden veldig lav karbo , og uten melk/korn (gluten) produkter. Og det hjelper veldig på kroppen.

Fikk et tips om å bruke Hamp produkter, så nå har jeg bestilt proteinpulver av Hamp som jeg skal bruke etter trening. Det kan også brukes i smoothies, sauser, i frokostblandinge osv. Dette er lav karbo, glutenfritt, har mye omega 3 og 6 og vistnok også betennelsehemmende. Jeg har slitt litt med å få i meg nok proteiner i løpet av en dag, (siden jeg også skal begrense egg og soya) så nå har jeg store forhåpninger. Har noen av dere andre her prøvd hamp?

Har begynt å lese og se på endel amerikanske nettsider, der har de jo alt mulig som er laget av hamp. Må komme meg i en helsekostbutikk og se hva de har der.
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Feb 2009
    Meldinger
    18

Standard Sv: Kosthold med Ruth

Tipser dere om grønn te med en skje honning....det var godt det...gjorde faktisk godt også til tross for at jeg også er følsom for raske karbohydrater.Ellers vil jeg tipse dere om spikermatte. Vondt med de første ganger , men veeeldig godt og varmt etter hvert. Verdt et forsøk når det er kaldt innvendig og utvendig og "maskineriet har slått seg av".
    Så må man selvfølgelig ikke glemme den berømte vannflasken. Romtemperert er best for kroppen. Kok opp kvelden før og drikk på tom mage, veldig regulerende og setter igang kroppsmaskineriet bedre. Ha en fortsatt fin dag dere.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard Sv: Kosthold med Vigdis

Sitat Opprinnelig skrevet av nøste Vis post
    .Ellers vil jeg tipse dere om spikermatte. Vondt med de første ganger , men veeeldig godt og varmt etter hvert. Verdt et forsøk når det er kaldt innvendig og utvendig og "maskineriet har slått seg av".
    Støtter deg fullt ut nøste. Bruker den selv. Kjenner bare smerte i 2 - 3 minutter og så blir det varmt. Superfin!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Side 4 av 4 Først 1234

Lignende tråder

1. Glutenfritt kosthold
    Av Carro i forumet Glutenfritt
    Svar: 18
    Siste melding: 01-11-09, 13:42
  2. Har kosthold noe å si?
    Av Kikkeline i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 20-11-08, 20:49
  3. Hashimoto's
    Av Ruth Mari i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 27
    Siste melding: 11-10-07, 16:01
  4. Kosthold
    Av Marit i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 2
    Siste melding: 20-05-07, 19:46
  5. Allergier og kosthold
    Av rutta i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 3
    Siste melding: 02-10-05, 12:24

Bokmerker

Regler for innlegg