Side 3 av 15 Først 123456789101112131415 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 149
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Skriv ALT du føler for

Du får tenke på LEvaxinen som at det egentlig ikke er en medisin, men et hormon som kroppen trenger. Som mat og vitaminer ;) Og det er ikke sikkert du kommer til å være syk hele livet. Du kan være av dem som blir helt symptomfrie med tiden Ikke gi opp håpet!!

Klem til deg!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Hei Komlå

Skjønner godt at du har det tøft. Jeg fikk epilepsi som 15 åring og det var kjempevanskelig å få en sykdom som man vet at man ikke blir frisk av.

Det var lettere med hypotyrose fordi jeg hadde vært gjennom det før og fordi det ikke viser utenpå.( kan jo være både og det). Og så var jeg eldre da.

Aksepter at du trenger tid til å godta at det tar tid å leve med at man sannsynligvis ikke blir frisk. Prøv å tenk at dersom jeg er en av de mange som blir symptomfri med noen hormoner så er det kanskje ikke så ille om jeg må ta en tablett. Vi feiler i alle fall noe som det fins medisiner for.
    Men som sagt jeg skjønner at det er tøft.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard

Jeg føler at jeg begynner å godta dette egentlig.. har tenkt mye på det i dag og egentlig så er jeg ganske "heldig" som ikke har en alvorlig sykdom som feks kreft eller hjerteproblemer :o)

Har blitt en del bedre etter at jeg begynte på Levaxin i november 06, men kjenner at det mangler en god del før jeg begynner å nærme mitt normale jeg.. Tusen takk for alle svarene, det er godt å ha noen å snakke med som virkelig forstår meg, for noen dager kan være ganske håpløse.. ;o)

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Enig med deg i at det er godt å ha noen å snakke med når livet er tungt Og jeg har fått masse støtte her inne.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

Har det samme.

Urolig, rastløs, men kroppen er totalt utmattet og slapp.

Ytterst ubehagelig og frusterende.

For min del er det eneste som hjelper å ligge på et mørkt rom og høre på musikk på høretelefoner.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Dere kan jo prøve med enten magnesium eller kalium. Jeg ville først prøvd magnesium.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard

nora: får vi magnesium i tablettform i en helsekost butikk eller må man til legen for å få det? Hvordan kan det hjelpe på rastløsheten?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Jeg selv tar dolomittabletter som er halvparten magnesium og kalsium fra naturensside.
    Det fins magnesiumkapsler på helsekosten.
    I gamle dager fantes det syrenøytraliserende uten resept som bestod av magnesium, et ikke om det fins lenger.
    Viser at det er trygt, når man kan bruke det som syrenøytraliserende.

(nå får man trippelkur hvis man har magesår. Flere bør sjekke seg for H.pylori)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

for meg gjør det ingenting å måtte ta medisiner så lenge de virker:=)

det blir jo som å ta et kosttilskudd, man mangler noe i kroppen osm man tilfører.
    det er jo ingen negative bivirkninger så lenge man ikke tar for mye.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard så dårlig i magen...

Nå har jeg blitt dårlig i magen igjen... alt det jeg spiser og drikker vil ikke være i magen min(for å si det på en "pen" måte)..magen lager merkelige boblelyder og jeg har ganske mye luft i magen.. jeg forstår ikke hva det her er.. har hatt det slik før, og legen testet meg for Cøliaki - men den prøven var negativ. Det er kanskje min måte å få omgangssyken på..ikke vet jeg.. det er hvertfall sinnsykt merkelig for det er ikke slik jeg pleier å være når jeg er "normalt" syk...
    jeg stresser litt og for jeg skal ha eksamen neste onsdag...:(

Side 3 av 15 Først 123456789101112131415 Siste

Lignende tråder

1. Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
    Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 25
    Siste melding: 11-06-10, 12:27
  2. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  3. begynt på litothyronin
    Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 2
    Siste melding: 05-03-08, 21:48
  4. Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
    Av Howdy i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 28-06-07, 11:48
  5. Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
    Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 06-07-05, 22:25

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn