Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
Tråd: Oftebro`s ernærings tips
Threaded View
-
09-06-06, 22:18 #1
Oftebro`s ernærings tips
Skrevet: Fre Jun 09, 2006 9:15 pm Tittel: Har vært hos Oftebro jeg
--------------------------------------------------------------------------------
OGSÅ FIKK JEG LITT ERNÆRINGSRÅD DA
Og jeg som syns jeg har vært så flink og spist fast hver 4. time... Jeg skal øke fra å spise fra 4 ganger hver dag til 6-9 , kan jo faktisk ikke gå tilbake på jobb, for jeg må jo være hjemme og lage mat... Men det var ikke så ille da, en halv skive var også ett måltid sa han
Frukt var forbudt, til nød en halv pære etter ett måltid(veit ikke om det gjelder alle Hypoere, men jeg hadde vist ett blodsukker på vippen til Diabetes så.... null frukt her i gården!!!! Hulk hulk, for jeg er cocaholiker!!!)
Melkeprodukter, Ikke det heller, og jeg er i tilleg til å være cocaholiker en melkekalv, så HURRA....
Sukker, ALTSÃ… MINST MULIG.... IKKE COCA.COLA HELLER
Grønnsaker, alt er fint, og mest mulig er også best, helst til hvert måltid. Og tallerken bør bestå av halvparten grønnsaker. Men ikke kokte poteter, men gjerne råe eller råstekte!!!
Kunstig sukker, ikke no her heller!!
Kornprodukter, noen brødskiver hver dag, men v høy aktivitet kan en spise no mer.
Pasta, bare fullkornspasta(har hatt det i skapet i flere mnd, bare hatt litt problemer m å få putta det i kjelen..... )
Og ris, kun brun ris, og den er vist like god om en koker en stor kjele så kan en oppbevare den i kjøleskapet så holder den seg lenge. Også gjerne til alle måltider.
Ellers var han vilt begeistret for vilt, fugl, fisk skalldyr og kjøtt. Og bønner, kikerter og Linser. Og falafel(?) Ikke helt sikker på den der.
Så jeg skal hilse og si det blir trafikk på kjøkkenet her!!!!
HA HA HA, JEG KLARTE DET!!!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12 -
Oftebro om TSH
Av minnie i forumet TSHSvar: 2Siste melding: 09-05-08, 19:55 -
Oftebro Helse
Av Bonzo i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 30-05-07, 17:15 -
Har vært hos Oftebro jeg
Av heisann i forumet Hos legenSvar: 19Siste melding: 22-02-07, 13:27

Svar med sitat
Bokmerker