Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg har også hatt det bedre for en stund siden. fT4 kommer antagelig ikke høyt nok til å beholde et varig godt stoffskifte.
    Foreløpig håper jeg på at en doseøkning skal bedre situasjonen igjen, men vet ikke enda.
    Du moor, som bare bruker 2Grain - jeg ville forsøkt å øke dosen før jeg forsøkte noe annet.
    Min egen er faring er at jeg får en bedre periode etter en økning, men denne varer ikke og nå virker det som at jeg ikke tåler høyere doser.
    Kanskje er det sånn at jeg må tåle en tilvenningstid ?
    Eller er det slik at der rett og slett ikke varer uansett hvor høy dosen er ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av moor
    Baremei skriv:
    Nå er det vel akkurat 2 år siden jeg begynte på Armour. Det første halve året rett til himmels med fantastisk form, deretter krasjlanding og så sakte bedring som går sin gang.
    Akurat slik er det for meg no. Var i kjempeform fra jan. til juni. deretter krasjlanding. for meg og. Torsdag skal eg på sjukehuset til legen min som gav meg Armour. Prøvane mine er slik at dei kanskje ikkje vil gje meg meir armour. brukar 2 grain no. Skal eg be om Levaxin i tillegg og seie at andre fungerer med dette????
    Sett i ettertid økte jeg for fort. Måtte redusere dosen, og så øke laaaangsomt. Om du skal ha levaxin i tillegg kommer vel mer an på blodprøven din, tror jeg, og om du får overdoseringssymtpomer på økning av Armour og FT3 er _for_ høy og FT4 er lav?

Side 2 av 2 Først 12

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn