Viser søkeresultater 11 til 20 av 48
-
17-05-06, 00:06 #11
Jeg er helt sikker på at du får det til ;)
Lykke til!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
18-05-06, 16:08 #12
NÃ…R KAN JEG MASE PÃ… LEGEN IGJEN?
Sist jeg var hos legen spurte jeg om å få Amour, men han visste ikke hva det var så det måtte han finne ut. ( prøvede å forklare det da) siden jeg er blakk kan jeg ikke skrive ut noe fra nettet heller. Har prøvd å bestille fra utlandet, men tror ikke at jeg fikk det til. Ikke hjalp det å ringe firmaet heller, for nummeret som sto oppført var ikke i bruk. I morgen får jeg penger og da hadde det vært så greit å fått den resepten for de har dem på apoteket jeg mangler bare en resept. Jeg var hos legen på mandag hva syns dere er det for tidlig å mase spørre om han har funnet ut noe nå
:(
-
18-05-06, 16:32 #13
Hei. Jeg ventet i 2,5 mnd før legen min sa jeg ikke fikk resept av hun.Så hopp i det og mas ivei, ikke no grunn til att legen ikke kan lese om det med en gang.
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
18-05-06, 20:19 #14
Jeg synes at du skal KREVE å få Armour jeg. Det er ikke å mase.
Stå på du, ikke tenkt på om du maser eller ei!
Lykke til!
-
18-05-06, 23:19 #15
Takk skal dere ha for svar.
Jeg skal ringe til legen i morgen jeg. Så får de heller bli sure på legekontoret sist sa legesekretæren at han hadde mye å gjøre, men det er tross alt jeg som eksisterer istedet for å leve så de får bare bli sure, skal ringe 2 ganger pr. uke jeg og ikke gi meg. :twisted:
-
22-05-06, 15:22 #16
LEGEN SA NEI TIL AMOUR
Han ringte i dag. Det var det siste håpet mitt. Han vil sende meg til endokrinolog som om det hjelper. Han kjenner ikke til Amour og ikke hadde han undersøkt det heller. Har fått et særdeles dårlig inntrykk av ham nå. Vel for meg kan han gjerne sende en ny henvisning, men jeg har nå sluttet med Levaxin, så det er jo ikke sikkert jeg lever en gang når den tid kommer, jeg går raskt ned i T3 og T4 når jeg ikke tar medisin og det tar 2 måneder og komme til hos endokrinolog her. Ikke går det an å kjøpe Amour på gata heller. Det hadde sikkert vært lettere å få tak i Heroin ( ikke at jeg har brukt eller bruker det altså men...
) Er det noen fra Stavanger her som har en lege som skriver ut resepter på Amour? Jeg vet de bestiller det inn på apoteket, så det må jo være noen som bruker det da.
-
22-05-06, 16:49 #17
Hei Cathrin!
Så dumt at du ikke får prøve Armour! Men, jeg skjønner legen din også som ikke vil skrive ut resept på et preperat han ikke kjenner. Men, jeg synes jo han kunne lest om det da. Men, da velger han altså å sende deg til endokrinolog i stedet.
Men du, alvorlig talt, hvem tror du at du straffer ved å slutte med Levaxin? Du straffer deg selv jo! Det er jo ikke det du behøver vel? Ã… bli enda dårligere?
Vet Lars Omdal på Balderklinikken har telefonkonsultasjon. Ring balder og hør om det er en mulighet for deg.
Lykke til;))
-
22-05-06, 16:57 #18
Eg går hos Norman Idehen på Madlakrossen. Han har ikke skrevet Armour ut til meg opprinnelig, men han lar meg fortsette på Armour uten problemer. Samtidig går han ikke etter TSH, men etter FT4 og FT3.
-
22-05-06, 17:15 #19
Til Milla
Målet mitt er ikke å straffe meg selv, men å dø av hypotyrosen etterhvert, siden jeg ikke kan få Amour. Dette er ikke noel liv.
Til Unn
Jeg kan jo prøve å så en second opinion hos Dr. Idehen siden han lar deg stå på det. Vet du om han kjenner noe til preparatet da? Regner med at T3 og T4 hos meg raser fort ned i kjelleren nå for det har det gjort tidligere så kanskje det er en sjans.
-
22-05-06, 19:00 #20
Vel, det er jo legens forbannede jobb å følge med i diverse behandlingsopplegg da ! Spesialist ? I hva da ? Levaxinbehandling ?
Det er ganske fort gjort å bli da
Dessuten trur jeg ikke på at de som sier de ikke vet hva Armour er snakker sant. Slett ikke ! Thyroxintyper som Armour var de enerådende på markedet før de syntetiske produktene overtok i slutten av 60åra.
De sier bare nei fordi da slipper de å ta stilling til dagens monopolistiske behandlingsopplegg, som er det eneste godkjente !
De vil unnga konflikter i det hierakiske fagmiljøet !
Min påstand er at de vil slippe denne argumentasjonen, kurtz und smutsich.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Gail Wurmsteins brev til Oprah
Av brits i forumet Breve til legenSvar: 12Siste melding: 19-01-11, 14:38 -
Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
Av Qa i forumet Breve til legenSvar: 9Siste melding: 10-05-10, 14:04 -
NU har æ skrevet brev!!!!
Av pusur i forumet Breve til legenSvar: 11Siste melding: 14-06-06, 22:33
Svar med sitat
Bokmerker