Viser søkeresultater 11 til 20 av 76
Threaded View
-
19-05-12, 21:26 #1
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Hei
Er ny her jeg, og for få dager siden var jeg hos både fastlege og hos spesialist, som begge konstanterer at jeg har lavt stoffskifte.
Har mistenkt det selv i 6 måneder nå, men når jeg tenker meg om må jeg ha hatt lavt stoffskifte i flere år...
Har fått beskjed om å ta temperaturen om morgenen, før jeg står opp. Dette har jeg nå gjort før jeg har startet med medisiner, og tempen min er på det laveste 34,8 og på det høyeste 35, 2. Dette har jeg nå målt en ukes tid. Hva indikerer disse temperaturene egentlig? Han spesialisten sa bare noe om energinivået mitt, som jeg ikke helt forsto. Noe om at jo lavere under 36, 5 jo kjipere tilstand...(?) Håper noen kan forklare.
Lurer også på dette med medisin. Skal begynne med 50mg levaxin. Når kan man forvente en virkning av den? Og bør den tas morgen eller kveld? Spesialist sa morgen, fastlege sa kveld. Festlig!!!
Også lurer jeg på enda en ting. Tar dere masse kosttilskudd også? jeg har fått beskjed om å ta jod, selen, c-vitamin og kelp (eller tangmel). Noen andre som også gjør det?
Håper inderlig noen kan svare. Jeg er så uviten og fersk på dette, har ingen peil overhode...
Tusen takk!!!
Lignende tråder
-
Diagnostisert med struma og høyt stoffskifte i 1988. Trenger litt hjelp :)
Av Litamor i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 07-04-12, 10:41 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg ble diagnostisert med hypo i 2007, men legen ville se det an (TSH 13...)
Av sammy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-01-10, 10:46

Svar med sitat

Bokmerker