Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
19-10-10, 20:32 #11
Sv: Levaxin. Hvilke bivirkninger har dere fått?
Hei!
Denne smerten i brystet og stresset, er lignende det jeg har opplevd etter at jeg begynnte på stoffskiftemedisin. Nå har jeg funnet ut at det er binyrene mine som sliter. De gjør det hos mange som har vært i underskudd på stoffskiftehormoner over lang tid. Har nettopp skrevet om dette i en annen tråd, og fått mange svar fra folk som har hatt samme symptomer fra binyrene.
Kan jo i ditt tilfelle være noe annet da, eller bare oppstartsymptomer. Men hvis det vedvarer kan det kanskje være en ide å få sjekket statusen på binyrene dine.
Håper Levaxin fungerer for deg. Jeg skal over på naturlige hormoner, ERFA thyroid, nå. Et alternativ det kan være godt å vite om. Ikke la legen din få deg til å tro at Levaxin er eneste svaret.Sist endret av Mod; 27-02-16 kl 22:26 Begrunnelse: Sitat tilføyd
-
27-02-16, 22:08 #12bittelita1 Gjest
Hei! Har gått på levaksin i flere år, og økt doseringen jevnlig etter avtale med lege. Har det siste halve året kjent smerter i brystet på venstre side, spesielt etter leggetid. Ligger ikke lengre på venstre side, ettersom smerten og belastningen føles for stor. Har også smerter bak høyre kne, akkurat som om det er for trangt og stramt der inne. Har i det siste spekulert på om det er levaksinen som utløser dette eller om det bare er stress❣
-
29-02-16, 10:26 #13Bekymret Gjest
Jeg skal begynne med Levaxin og lurer .. Er det vanlig med vektøkning ? Jeg trodde vektøkning kom av for lavt stoffskifte og at dette ville justere seg når stoffskiftet ble riktig Er det noen som har erfaring ? Har ikke lyst på flere ekstra kilo.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, bivirkninger av Levaxin?
Av Minnitee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 27-02-16, 22:44 -
Hvilke vitamintilskudd/ oljer bruker dere?
Av RIGG i forumet VitaminerSvar: 1Siste melding: 24-11-11, 18:47 -
Lavt stoffskifte og bivirkninger på levaxin!
Av AnnieG i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 28-12-10, 12:01 -
Bivirkninger av Levaxin
Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 07-01-09, 23:47 -
Hvilke symptom sliter dere mest med?
Av komlå i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 27Siste melding: 12-03-07, 21:49

Svar med sitat
Bokmerker