Hei til alle

Jeg har startet opp med naturlig binyremedisin for én uke siden. Stoffskiftet er på bærtur og jeg er underdosert (det føles både med hodepine og halsevondt), likevel vil ikke legen min øke dosen riktig ennå fordi jeg først skal forsøke medisin for binyrene ettersom de også har en innvirkning på stoffskiftet og kanskje jeg, i følge legen, reagerer positivt på binyremedisinen og derfor ikke trenger så veldig mye stoffskiftemedsin. (Slik jeg forstod, mulig jeg har misforstått noe..).
Legen min mener kanskje grunnen til all hjertebanken min kan komme av binyretretthet selvom prøvene av binyrene mine viser veldig gode svar og jeg, i følge dem egentlig ikke trenger medisiner..

Nå skal jeg være den første til å innrømme at jeg ikke har lest så mye om binyrene, MEN.. før jeg startet på binyremedisinen så måtte jeg late vannet x-antall ganger pr. dag. Jeg går bare på en ørliten dose, men skal øke i rolig tempo. Jeg føler jeg ikke er så veldig "blæresprengt" etter bare én uke.. Har dette noe med det å gjøre?? Noen erfaringer der ute så værsåsnill å dele for jeg er sulten på erfaringer